انجام پروژهای برنامه نویسی سی شارپ #c

انجام پروژهای برنامه نویسی

انجام پروژهای برنامه نویسی سی شارپ #c

انجام پروژهای برنامه نویسی

انجام پروژه های سی شارپ

برنامه نویسی سی شارپ برای سیستم عامل مک macOS

جالب بدونید با کمک برنامه نویسی سی شارپ حتی می توانید برای سیستم عامل مک نیز برنامه نویسی کنید و هر نرم افزاری نیاز داشته باشید را برای خود طراحی کنید.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم زبان برنامه نویسی سی شارپ بسیار پرکاربرد است و اگر برنامه نویسی سی شارپ را به خوبی یاد بگیرید در زمینه های مختلفی می توانید فعالیت کنید.

هر پروژه سی شارپی دارید برای ما ارسال کنید تمام پروژه های سی شارپ #C در سایت ما پشتیبانی می شود.
انجام پروژه #C
کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ در IOS
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
شاید با دیدن این تیتر تعجب کنید ! بله درست است حتی با سی شارپ می توانید برای سیستم عامل ios و گوشی های اپل نیز اپلیکیشن تولید کنید و این همه قابلیت نشان از قدرت زبان برنامه نویسی سی شارپ است.

مواردی که ذکر کردیم تنها بخشی از توانایی و قدرت زبان برنامه نویسی سی شارپ است و شما می توانید با یاد گیری این زبان برنامه نویسی کارهای بسیار زیادی انجام دهید.

ممکن است زمان کافی برای یادگیری این زبان را نداشته باشید ولی باید پروژه سی شارپ خود را انجام دهید پس همین حالا سفارش پروژه خود را برای ما ثبت کنید.
برای ثبت سفارش پروژه هم اکنون کلیک کنید
انجام پروژه سی شارپ چقدر زمان بر است؟
اگر از کیفیت کار راضی نبودیم چه می شود؟
آیا پس از ثبت سفارش کار آغاز می شود؟
آیا برای انجام پروژه ها گارانتی هم دارید؟
آیا می توانم قبل از شروع کار با محقق تماس داشته باشم؟
انجام پروژه اکسس در گرایش های مختلف

انجام پروژه Java – ایجاد گزارش های کاربردی – ایجاد پروژه َMs Access – انجام پروژه spss – طراحی و ساخت پایگاه داده – ایجاد کوئری پرس و جو به تعداد درخواستی – انجام پروژه اکسل – انجام پروژه آباکوس – انجام پروژه – ایجاد کتابخانه شخصی با اکسس – انجام پروژه php – انجام پروژه فلوتری دی – انجام پروژه برنامه نویسی

ن سی شارپ #C یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا است که توسط مایکروسافت توسعه داده شده است. #C از جنس زبان‌های برنامه‌نویسی سی شارپ است و بر پایه زبان ++C ساخته شده است. اما با توجه به سادگی و قدرت آن، مورد توجه برنامه‌نویسان بسیاری قرار گرفته است. از برخی کاربردهای سی شارپ می‌توان به توسعه برنامه‌های وب، توسعه اپلیکیشن‌های موبایل، ساخت بازی و... اشاره کرد. اگر شما هم به دنبال استخدام برنامه نویس #C دورکار و یا برونسپاری پروژه سی شارپ هستید، می‌توانید در کارلنسر پروژه خود را ثبت و بهترین متخصصان را پیدا کنید.
استخدام برنامه‌نویس سی شارپ در کارلنسر، فرایند بسیار ساده و سریعی دارد. برای استخدام برنامه‌نویس سی شارپ می توانید درخواست خود را به راحتی با چند خط توضیح در قالب یک پروژه ثبت کنید.  شما علاوه بر استخدام  برنامه‌نویس سی شارپ  دورکار در سایت کارلنسر می توانید با تمام وقت یا ویژه کردن پروژه  اقدام به استخدام برنامه‌نویس سی شارپ حضوری یا تمام وقت برای خود نمایید. شما به راحتی می‌توانید با ده ها یا صدها فریلنسر حرفه ای با تخصص برنامه‌نویسی سی شارپ در شهر خود یا سراسر ایران ارتباط باشید و از آن ها برای انجام پروژه خود دعوت کنید.
شما می‌توانید برنامه‌نویس سی شارپ مورد نظر خود را در 3 مرحله استخدام کنید:

    درخواست خود را در قالب پروژه، در فرم همین صفحه یا صفحه ثبت پروژه، به همراه توضیحات کامل و شفاف، زمان و بودجه پیشنهادی ثبت کنید و مهارت‌ های مورد نیازتان را انتخاب کنید. در صورتی که مایل هستید پروژه تان سریع تر دیده و انجام شود و یا مایل به تبادل اطلاعات تماس با فریلنسر هستید، پروژه را ارتقا دهید.
    پس از ثبت و تایید پروژه، منتظر پیشنهادهای برنامه‌نویس‌های سی شارپ باشید. همچنین شما می توانید بعد از بررسی پیشنهادها روی هر پروژه، تا 20 فریلنسر را به پروژه خود دعوت کنید تا پیشنهادات قیمتی و زمانی خود را برای انجام پروژه شما ارسال کنند. پس از بررسی متن پیشنهادی فریلنسرها، صفحه پروفایل، نمونه کارها، امتیاز، نظرات کارفرمایان قبلی و سایر موارد را به دقت بررسی کنید تا بهترین فرد را انتخاب کنید.
    بهترین برنامه‌نویس سی شارپ را استخدام و پرداختی هزینه پروژه خود را از فقط طریق سیستم پرداخت امن کارلنسر انجام دهید. حتما توجه داشته باشید که به هیچ وجه پرداخت را در خارج از سایت کارلنسر انجام ندهید. با استفاده روش پرداخت امن کارلنسر، خیالتان از انجام پروژه راحت است و در صورت بروز مشکل و اختلاف با برنامه‌نویس سی شارپ  هم از خدمات پشتیبانی تیم داوری کارلنسر، بهره مند خواهید شد.

فراموش نکنید که شما می‌توانید قبل از استخدام برنامه‌نویس سی شارپ، با فریلنسرهای مختلف در مورد هزینه، زمان و نحوه انجام کار چت و گفتگو کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس حتما سوالات یا ابهامات خود را از آن‌ها بپرسید.
هزینه استخدام برنامه‌نویس سی شارپ چقدر است؟
هزینه انجام پروژه های برنامه‌نویسی سی شارپ با توجه به حجم و پیچیدگی کار و همچنین تخصص و تجربه کاری برنامه‌نویس سی شارپ متفاوت است. استخدام فریلنسر دورکار در سایت کارلنسر، یک راه مطمئن برای کاهش هزینه هاست. به دلیل حذف یا کاهش بسیاری از هزینه های اداری، رفت و آمد و…، هزینه استخدام برنامه‌نویس سی شارپ، بسیار کمتر از هزینه استخدام نیروی حضوری و حتی قرارداد با شرکت های مختلف است. این هزینه برای استخدام برنامه‌نویس‌های سی شارپ و دورکارانی که در شهرستان‌های کوچک و روستاها زندگی می‌کنند، به دلیل کمتر بودن هزینه زندگی آن ها نسبت به شهرهای بزرگ، کمتر هم می‌شود.
اگر از هزینه انجام پروژه برنامه‌نویسی سی شارپ تان اطلاعی ندارید، می‌توانید پیشنهادهای قیمتی فریلنسرهایی که روی پروژه شما پیشنهاد زده اند را بررسی کنید تا از هزینه تخمینی آن مطلع شوید. در نهایت فراموش نکنید که هزینه نهایی پروژه، کاملا توافقی بین شما و برنامه‌نویس سی شارپ تعیین می‌شود و تحمیلی از جانب طرفین نیست. پیشنهاد می‌کنیم قبل از استخدام فریلنسر (متخصص)، در مورد هزینه انجام کار تحقیق کنید و در صورت نیاز با فریلنسر مد نظر گفتگو کنید تا سر قیمت نهایی برنامه‌نویسی سی شارپ به توافق برسید.
نکات مهم برای استخدام برنامه‌نویس سی شارپ
هدف پروژه: مشخص کردن هدف از انجام پروژه برنامه‌نویسی سی شارپ
رزومه: در صورتی که نیاز به استخدام برنامه‌نویس سی شارپ دارید، چک کردن نمونه‌ کارهای موفق قبلی متخصص را پیشنهاد می‌کنیم.
بازخورد: چک کردن بازخورد کارفرمایان قبلی، یکی از بهترین راه های استخدام متخصص در سایت کارلنسر است.
مزایای استخدام برنامه‌نویس‌های سی شارپ در کارلنسر
پلتفرم کارلنسر همواره در تلاش است تا با بهبود مداوم طراحی کاربری و تجربه کاربری خود و همچنین پشتیبانی مناسب، بهترین تجربه را برای کارفرمایان و برنامه‌نویس‌های سی شارپ رقم بزند تا بتوانند به صورت طولانی مدت و با اعتماد متقابل باهم کار کنند.
از مزایای استخدام برنامه‌نویس سی شارپ در کارلنسر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
    صرفه جویی در هزینه
    بازگشت 2% از مبلغ انجام پروژه پس از پایان کار به کیف پولتان جهت استفاده از پروژه های آتی با هزینه کمتر
    سیستم پرداخت امن: پرداخت نهایی و آزادسازی هزینه پروژه برای برنامه‌نویس سی شارپ، پس از تحویل خروجی کار و تایید کیفیت آن توسط شما (مبلغ پروژه تا انتهای پروژه یا هر مرحله نزد کارلنسر می ماند و در صورت عدم رضایت کارفرما به فریلنسر پرداخت نمی گردد.)
    پشتیبانی از طریق تلفن، چت سایت، ارسال تیکت، ایمیل، تلگرام و…
    دسترسی آسان و سریع به ده ها تا صدها فریلنسر با تخصص برنامه‌نویسی سی شارپ
    پشتیبانی توسط تیم داوری در صورت بروز تخلف و یا مشکل و اختلاف بین شما و برنامه‌نویس سی شارپانجام پروژه های برنامه نویسی سی شارپ توسط تیم همیارپروژه

همیارپروژه شامل ده ها مجری متخصص در رشته های مختلف و مسلط به زبان های مختلف برنامه نویسی دات نت آماده انجام پروژه های سی شارپ C# شما عزیزان است.

جهت سفارش پروژه سی شارپ خود با شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ تماس بگیرید.
پروژه سی شارپ:

سی شارپ (به انگلیسی: C#)، زبانی شیءگرا و سطح بالا از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات‌نت شرکت مایکروسافت است (ویکی پدیا).

پروژه سی شارپ به دلیل تولید نرم افزار های ویندوزی از محبوبیت بسیار زیادی در دانشگاه ها و همچنین بازار کار تولید نرم افزار برخوردار است.

درصورت یادگیری این زبان زمینه های کاری بسیاری برای برنامه نویسان آن فراهم است.
امکانات فراوان کدنویسی در سی شارپ :

سی شارپ به دلیل سادگی در کدنویسی و همچنین امکانات فراوانی که دارد برای برنامه نویسان مبتدی و حرفه ای بسیار کاربردی و مفید است.

چون هر دوی آنها می توانند با آن پروژه های کوچک و بزرگ ویندوزی را طراحی نمایند.
پروژه طراحی سایت با سی شارپ C#:

در سی شارپ همچنین می توان پروژه های تحت وب و طراحی سایت را با استفاده از زبان ASP آن نوشت.

همیارپروژه آماده است تا پروژه های تحت وب شما را هم با استفاده از ASP انجام دهد.ما پروژه های طراحی سایت با ASP را با قیمتی مناسب برایتان انجام می دهیم.

 

 

پروژه برنامه نویسی
انجام پروژه کمک آموزشی سی شارپ:

برخی  در انجام پروژه های سی شارپ خود مشکل دارند و به دنبال یک جای مطمئن برای پروژه های سی شارپ خود میگردند.

ما پروژه برنامه نویسی سی شارپ شما را انجام داده و آن را به شما آموزش می دهیم.
انجام پروژه های شرکتی و سازمانی:

ما در طی چندسال فعالیت خود توانسته ایم اعتماد شرکت ها را به خود جلب کرده و نرم افزارهای مختلفی را برای آن ها تولید کنیم.

بنابراین همیارپروژه آمادگی انجام پروژه های بزرگ و کوچک شرکتی و سازمانی را دارد.
نحوه سفارش پروژه سی شارپ:

همیارپروژه با تجربه بالا آمادگی دارد انجام پروژه های سی شارپ شما در تمامی مقاطع و رشته ها را با قیمت مناسب انجام دهد.

کار شما بصورت مرحله به مرحله انجام خواهد شد و درصورت عدم رضایت هزینه به ش

انجام پروژه های سی شارپ | سفارش پروژه های C# با کیفیت بالا و تضمین شده❤️
انجام پروژه های سی شارپ
انجام پروژه های سی شارپ -رایا پروژه

انجام پروژه های سی شارپ -رایا پروژه

 

انجام پروژه های سی شارپ با بهترین کیفیت در رایا پروژه پذیرفته میشود ، زبان سی شارپ یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی است که تاکنون ارزش شده است و مطمئنا بسیاری از شما با این زبان آشنایی دارید ، طبق آخرین تحقیقات انجام شده است زبان سی شارپ  جز پنج زبان سریع و پر مخاطب در جهان است ، زبان سی شارپ یکی از زبان های برنامه نویسی است که شما می توانید با آن کارهای مختلفی را انجام دهید که یکی از آنها طراحی بازی است و همچنین می توانید با استفاده از زبان ۳۴ برنامه‌های مختلفی را طراحی کنیم و به مسائل مربوط به شی‌گرا ورود کند و پروژه های مربوط به آن را انجام دهید.

سی شارپ در سال ۱۹۹۹ توسط شرکت سان عرضه شدو از همان سال بعد به یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی در جهان تبدیل شد چرا که یادگیری زبان بسیار آسان است و شما می توانید نسبت به دیگر زبان های برنامه نویسی که وجود دارد یادگیری سی شارپ را فرا بگیرید ، همچنین بسیاری از شرکت هایی که در طراحی برنامه های ویندوز و اندروید در حال فعالیت هستند از جمله رایا پروژه از این برنامه استفاده می کنند چرا که برنامه هایی که با زبان سی شارپ نوشته و طراحی می‌شود دارای امنیت بسیار بالا و سرعت خوبی است.

همچنین بازار کار زبان برنامه نویسی سی شارپ در جهان و از جمله ایران بسیار خوب است و شما می توانید با انجام پروژه های درآمد خوبی داشته باشید کافیست که از همین الان یادگیری زبان برنامه نویسی مهم و محبوب را شروع کنید تا در آینده بازار کار و درآمد خوبی را داشته باشید

اگر شما عزیزان قصد دارید که برنامه ای را برای ویندوز طراحی کنید که این برنامه می تواند به صورت عمومی و یا خصوصی باشد پیشنهاد ما به شما این است که از زبان برنامه نویسی سی شارپ برای طراحی برنامه های ویندوزی خود استفاده کنید چرا که این زبان در جهان بسیار شناخته شده است و کار کردن با آن نیز آسان است همچنین می توان برنامه هایی که با این زبان برنامه نویسی طراحی کردید را دوباره ویرایش کنید که این یک مزیت به حساب می رود ، همچنین برنامه هایی که با این زمان طراحی می‌شود دارای امنیت بسیار بالایی هستند.

 azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
برنامه نویسی سی شارپ چیست ؟

 

سی شارپ یک زبان برنامه نویسی چند مدلی است که حاوی دستوری ، تابعی، عمومی، شیء گرا و جزء گرا می باشد  . این زبان توسط شرکت مایکروسافت انجام پروژه سی شارپ و از دل فریم ورک .NET مایکروسافت توسعه یافت و پس از مدت ها توانست استاندارد های ISO و Ecma را بگیرد  و به‌عنوان یک زبان استاندارد معرفی شود.

در همین حال زبان سی شارپ ، زبان برگزیده مایکروسافت برای ایجاد سیستم عامل ویندوز و ویندوزفون برای سیستم عامل موبایل‌ هایی مانند  HTC ، مایکروسافت و نوکیا است . این زبان هم مثل زبان جاوا برای پروژه‌ های اقتصادی و بزرگ، انتخاب خوبی می باشد. درست است که تعداد برنامه نویسانی که به این زبان برنامه نویسی می‌کنند، به تعداد برنامه نویسان جاوا نمی‌رسد، ولی به کمک پشتیبانی مایکروسافت، این زبان یکی از قوی ترین ها در بین زبان ‌های برنامه نویسی می باشد.

 
 مزایای زبان برنامه نویسی سی شارپ چیست  ؟

 

زبان برنامه نویسی سی شارپ به راحتی فرا گرفته می شود و یادگیری آن راحت است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای زبان ساخت یافته است (برنامه ها را می توان به اجزا و زیر برنامه های کوچکتر تقسیم کرد)

زبان برنامه نویسی سی شارپ برای تولید برنامه های کارآمد قابل استفاده است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ قابل استفاده و کامپایل بر روی انواع کامپیوتر است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ بخشی از دات نت فریم ورک است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای کدنویسی آسان در ویژوال استودیو قدرتمندترینIDE موجود برای برنامه نویسی

با یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ، دیگر نیازی به زبان های دیگر برای برنامه نویسی در پلتفرم های گوناگون نخواهید داشت.

زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان برنامه نویسی مدرن و همه منظوره است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ کاملا شی گراست(object oriented)

زبان برنامه نویسی سی شارپ جزء گراست(componentoriented)

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای استفاده گسترده است .

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای چند سکویی بودن (Cross Platform)

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای بازار کار عالی در ایران

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای بازار کار جهانی خوب

 
 کاربرد های زبان برنامه نویسی سی شارپ چیست ؟

 

کاربردهای سی شارپ برای بازی سازی

کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ در ios

کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ در اندروید

کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ در وب

کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ در ویندوز

 
طراحی بازی با سی شارپ
طراحی بازی با سی شارپ - رایا پروژه

طراحی بازی با سی شارپ – رایا پروژه

 

امروزه صنعت بازی سازی موبایل روزانه در حال پیشرفت است و کاربران زیادی ساعت ها با بازی های موبایل وقت خود را می گذراند، و زبان برنامه نویسی چی شد از آن دسته از قوانین برنامه نویسی است که شما میتوانید با آن بازی های خود را بسازید آن‌ها را برای فروش در مارکت های مختلف قرار دهید ،سی شارپ در واقع یک زبان برنامه نویسی شی گرا است و امروز در صنعت بازی سازی مورد توجه بسیاری از بازی‌سازان جهان قرار گرفته است ،بازی های زیاد تاکنون با زبان سی شارپ انجام شده که برخی از آنها را میتوان بازی های آنلاین دو نفره و بازی های شبیه ساز عنوان کرد که همان طور که می دانید این دسته از بازی ها مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است ، دوست دارید بازی دلخواه خود را با زبان سی شارپ انجام دهید می توانید توضیحات کامل بازی خود را در سایت رایا پروژه ثبت سفارش انجام دهید تا متخصصان ماهر و با انگیزه زبان برنامه نویسی سی شارپ با شما در ارتباط باشد ، همچنین اگر قصد دارید به زبان برنامه نویسی سی شارپ را برای طراحی بازی های مختلف آنلاین و دونفره و بازی های شبیه ساز یاد بگیرید شما پیشنهاد می کنم که از متخصصان و مشاوران رایا پروژه اطلاعات کافی را دریافت کنید.
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
 
سی شارپ یا پایتون کدام بهتر است؟
سی شارپ یا پایتون کدام بهتر است؟

سی شارپ یا پایتون کدام بهتر است؟

 

یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی که در جهان سروصدای زیاد را کرده است و محبوبیت بسیار بالایی نزد کاربران دارد و آن برنامه نویسی پایتون است که انجام پروژه های پایتون نیز در مجموعه‌ رایا پروژه با بهترین کیفیت انجام می شود ، زبان برنامه نویسی پایتون امروزه در بسیاری از مباحث مختلف از جمله هوش مصنوعی که بسیار در حوزه‌های مختلف ورود کرده است استفاده می شود و می توان گفت یکی از بهترین روانی برنامه نویسی جهان محسوب می شود.

بسیاری از افراد معتقد هستند که زبان برنامه نویسی سی شارپ از پایتون بهتر است و کارایی زیادی را به شما می دهد ، اما به عقیده ما این دو زبان برنامه نویسی کاملاً از یکدیگر جدا و متفاوت هستند و هرکدام را شما می توانید با آن پروژه های مختلفی را انجام دهیم پس نمی توان گفت کدام یکزبان های برنامه نویسی برتری های زیادی نسبت به دیگری دارند چرا که هر کدام از آنها به شما امکان را می دهد که بتوانید برنامه های مختلف و پروژه های مربوط به حوزه های مختلف را انجام دهید.

اگر شما در حوزه فعالیت دارید باید در قدم اول بررسی کنید که چه نوع زبانی برای طراحی برنامه‌های خودکاری شما مناسب است اگر فشار را میخواهید باید بگویم یکی از بهترین برنامه های طراحی برنامه ویندوز است ، اما در کنار آن زبان برنامه نویسی پایتون نیز یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی در جهان از که در حوزه های مختلف از جمله طراحی نرم افزار های ویندوز استفاده می شود و یادگیری آن نیز نسبت به سی شارپ راحت تر است.

بازار کار این دو زبان برنامه نویسی در جهان و ایران باید بگوییم که هر دو آنها در شرایط بسیار خوبی قرار دارد چرا که با پیشرفت فناوری و تکنولوژی استفاده از این دو زبان برنامه نویسی در مباحث هوش مصنوعی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد ، شرایط بسیار خوبی را ایجاد می کند که شما می توانید با یکی از زبان های برنامه نویسی به درآمد خوبی برسید ، اما اگر قصد داشته باشید که در یکی از زبان های برنامه نویسی متخصص شوید باید بگوییم که باید حداقل یک سال بر روی آن کار کنید چرا که شما در بازار کار اگر یک متخصص حرفه ای در هر کدام از زبان ها چه سی شارپ و چه پایتون مطمئن باشید که بازار کار خوبی را خواهد داشت و می توانید پروژه‌های زیادی را قبول کنید و آن را انجام دهید

 
ویژگی های زبان برنامه نویسی سی شارپ چیست  ؟

 

دارای برنامه نویسی ساده برای مالتی ترد( Multi Threads)

دارای LINQ وLambada

دارای یکپارچگی با ویندوز

دارای قابلیت نسخه‌بندی اسمبلی ‌ها

دارای خصوصیت ها و رویدادها(Properties & events)

دارای دلیگیت و مدیریت رویدادها(Delegates and Events Management)

دارای استفاده آسان برای جنریک ( برای مقادیر با نوع داده متفاوت)

دارای ایندکس‌ها

دارای شرط‌های کامپایلری

دارای شرطهای بولین

دارای زباله روبی خودکار

دارای کتابخانه استاندارد

 با خیال راحت انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان سی شارپ خود را به ما بسپارید .

 رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های برنامه نویسی سی شارپ توسط تیمی متخصص ومجرب در زمینه های مختلف پروژه و برنامه نویسی سی شارپ می باشد .

 
نکات قابل توجه در رابطه با پروژه های  C#

انجام پروژه های #C - رایا پروژه

 

پروژه برنامه نویسی به زبان سی شارپ شما توسط یک تیم پویا وباتجربه چندین ساله انجام می شود.

پروژه برنامه نویسی به زبان سی شارپ شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 پروژه برنامه نویسی به زبان سی شارپ شما در کمترین زمان ومناسب ترین قیمت انجام می شود.

 پس از اتمام پروژه برنامه نویسی به زبان سی شارپ شما عزیزان ، پروژه شما تا 48ساعت پشتیبانی رایگان می شود.

 
خدمات رایا پروژه در زمینه برنامه نویسی  به زبان سی شارپ

 

سفارش پروژه های کد نویسی برنامه نویسی به زبان سی شارپ

سفارش پروژه های پیاده سازی برنامه نویسی به زبان سی شارپ

سفارش پروژه های برنامه نویسی به زبان سی شارپ

سفارش پروژه های  برنامه نویسی به زبان سی شارپ در رشته های مهندسی

سفارش پروژه های  برنامه نویسی به زبان سی شارپ برای شرکت ها

سفارش پروژه های  برنامه نویسی به زبان سی شارپ برای سازمان ها

سفارش پروژه های  برنامه نویسی به زبان سی شارپ تخصصی

«ممنون از انتخاب واعتماد شما»

    پروژه های #C

موضوع جستجو
دسته بندی
پروژه های #C
کار حرفه ای با Thread ها
پروژه های #C
دانلود بازی شکار پرنده
پروژه های #C
آموزش ساخت موزیک پلیر با سی شارپ
پروژه های #C
دانلود سورس ساعت دیجیتالی با سی شارپ
پروژه های #C
برنامه یادداشت برداری برای ویندوز
پروژه های #C
آموزش نوشتن بازی حدس اعداد در سی شارپ
پروژه های #C
سورس پروژه سیستم مدیریت بیمارستان با سی شارپ
پروژه های #C
سورس بازی تتریس (Tetris) به زبان سی شارپ
پروژه های #C
پروژه سیستم ربات چت در سی شارپ
پروژه های #C
دانلود پروژه مدیریت کافی شاپ با سی شارپ
پروژه های #C
پروژه کنترل مدیریت انبار با سی شارپ - Inventory project c#
پروژه های #C
پروژه سیستم کافی شاپ در #C
همه پروژه ها
پروژه های #C
پروژه های جاوا
پروژه های PHP
پروژه های اندروید
پروژه های Access
پروژه های SQL Server
پروژه های ASp.net
پروژه طراحی سایت
پروژه پایتون
پروژه های ++C
پروژه های Django
پروژه های React Native




انجام پروژه های سی شارپ ، ارائه خدمات انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های سی شارپ میتوانید با شماره در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های سی شارپ خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه ۱۰ ساله آمادگی دارد انجام پروژه سی شارپ را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه سی شارپ در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 
سی شارپ چیست؟
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
سی شارپ یا C# یکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی ماکروسافت در حوزه شی گرایی می باشد که کاربرد اصلی آن در طراحی برنامه های کاربردی تحت ویندوز می باشد. انجام پروژه های سی شارپ کاربرد فراوانی در توسعه برنامه های ویندوزی ، طراحی سایت و برنامه های موبایلی دارد. هدف از طراحی سی شارپ ارائه یک محیط برنامه نویسی ساده برای ساخت برنامه های کاربردی می باشد. سی شارپ همچنین توانایی ارتباط با انواع پایگاه داده ها و ذخیره اطلاعات را دارد. سی شارپ دارای قابلیت های فراوانی از جمله سرعت اجرای بالای کدها ، دارای محیط ویرایشگر حرفه ای، و محیط گرافیکی حرفه ای می باشد. برای بسیاری از افرادی که تازه میخواهند برنامه نویسی را شروع کنند زبان سی شارپ بهترین انتخاب می باشد که با داشتن محیط کاربری جذاب و آسان محبوب ترین فراوانی پیدا کرده است از دیگر قابلیت های سی شارپ اتصال دادن آن به پایگاه داده SQL می باشد و دیگر نیازی  به طراحی مجدد دیتابیس نیست، برای افرادی که میخواهند در زمینه تولید نرم افزار از مبتدی تا پیشرفته فعالیت داشته باشند. سی شارپ بهترین گزینه می باشد از ویژگی های دیگر سی شارپ توسعه دادن آن می باشد که به راحتی میتوان از طریق فرم ورک های مختلف این زبان را برای استفاده های دیگر توسعه داد سی شارپ یک زبان برنامه نویسی چند وجهی می باشد یعنی هم میتوان برنامه های کاربردی با آن نوشت هم میتوان یک وب سایت با آن طراخی کرد ASP کتابخانه ای مجزا در سی شارپ می باشد که به این امر کمک میکند.

به جرات میتوان اعلام کرد هیچ کدام از زبان های برنامه نویسی تحت ویندوز به اندازه سی شارپ قدرتمند نیستند با سی شارپ هر برنامه تحت ویندوزی را میتوان طراحی و سپس نصب کرد همچین با از سی شارپ میتوان در وقت و صرفه جویی کرد چون به شدت با محیط کاربری جذاب و آسانی که دارد سرعت نوشتن برنامه در آن چندین و چند برابر می شود به جرات میتوان یکی از قوی ترین نرم افزارهای تحت ویندوز و اجرای برنامه در محیط ویندوز سی شارپ می باشد که کاربردهای فراوانی پیدا کرده است این زبان برنامه نویسی توسط شرکت ماکروسافت ساخته شده است و برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده به طوری که هر نرم افزار کاربردی که در ویندوز قابلیت نصب داشته باشد با سی شارپ قابل پیاده سازی است.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های سی شارپ را میتواند انجام بدهد؟
انجام پروژه درسی سی شارپ
انجام پروژه کلاسی سی شارپ
انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ
انجام پروژه کدنویسی سی شارپ

 

مراحل برنامه نویسی در زبان سی شارپ

1- نصب برنامه Visual Studio : در گام اول باید یک محیط برنامه نویسی ایجاد نماییم سی شارپ برای برنامه نویسی و توسعه کدها نیاز به یک محیط برنامه نویسی دارد در این بخش نرم افزار Visual Studio را نصب میکنیم

۲- ایجاد پروژه جدید : در گام دوم باید یک پروژه جدید در محیط ویژوال استودیو ایجاد کنیم

3- اضافه کردن کدها به بخش main : در گام سوم باید کدها را در بخش اصلی سی شارپ ایجاد نماییم

۴- تعریف متغیرها : متغییر از مهم ترین عناصر زبان سی شارپ هستند در گام چهارم انواع متغیرها، آرایه ها، شیء ها و توابع تعریف میشود

5- استفاده از دستورات شرطی :در این بخش باید انواع دستورهای شرطی مانند if و switch را به محیط برنامه اضافه شود

6- استفاده از حلقه ها : در گام ششم می بایست از انواع حلقه ها و دستورات تکرار مانند  for، while و do-while استفاده نماییم

۷- تعریف برنامه های شی گرایی : زبان سی شارپ یک زبان شی گرایی می باشد در این بخش از انواع کلاس ها و اشیا برای ایجاد یک ساختار شی گرایی استفاده میکنیم

۸- استفاده از کتابخانه های سی شارپ : زبان سی شارپ دارای کتابخانه های متعدد برای سهولت در برنامه نویسی است در این بخش باید این کتابخانه ها تعریف شود.

۹- تعریف فرم : فرم ها در زبان سی شارپ به یک عنوان یک ابزار گرافیکی برای ایجاد رابط کاربر پسند تعریف میشود در این بخش باید این فرم ها ایجاد شود  

۱۰- اشکال زدایی و اجرا محیط ویرایشگر کد : زبان سی شارپ دارای ویرایشگر حرفه ای کد می باشد در این بخش انواع اشکالات مدنظر برطرف میشود

۱۱- اجرا و مشاهده خروجی : در گام آخر باید برنامه را اجرا کرده و خروجی مورد نظر مشاهده شود

 
ضرورت استفاده از سی شارپ در طراحی برنامه های کاربردی

برنامه های کاربردی که بر روی سیستم عامل ویندوز نصب میشوند باید مراحل طراحی ، تولید و کدنویسی را پشت سر بگذارند  تهیه این برنامه ها به زبان های برنامه نویسی وابسته است توسعه دهندگان نیاز به زبانی دارند که بتواند به راحتی برنامه ها خود را نوشته و آنها را توسعه دهند سی شارپ برای این منظور شده است این زبان به ۵ زبان پر طرفدار در سراسر دنیا معرفی میشود سی شارپ دارای خاصیت شی گرایی می باشد و این ویژگی ممتاز سی شارپ بر محبوبیت آن افزوده است در حال حاضر بیش از ۹۰% برنامه های کاربردی در ویندوز با زبان سی شارپ طراحی میشود سی شارپ نه تنها در حوزه ویندوز بلکه پا را فراتر گذاشته و برنامه های تحت وب و کدنویسی تحت سرور را نیز انجام میدهد.

 

سایر فعالیت های مشابه در متلب پروژه

انجام پروژه به زبان پایتون

انجام پروژه جاوا

انجام پروژه php

انجام پروژه سی پلاس پلاس

انجام پروژه asp

انجام پروژه ویژوال بیسیک

انجام پروژه B4A

انجام پروژه اندروید

 
آشنایی با کتابخانه مهم در زبان سی شارپ

1- کتابخانه‌ استاندارد NET : از مهم ترین کتابخانه های زبان سی شارپ است این کتابخانه شامل کلاس‌ها و توابعی است که برای توسعه‌ی برنامه‌های .NET مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

2- کتابخانه‌ ASP.NET : این کتابخانه شامل توابع و کلاس‌های مورد نیاز مانند مدیریت کاربر، بخش‌های فرم، بخش‌های پایگاه داده برای توسعه‌ برنامه‌های وب است.

 

3- کتابخانه‌ Windows Forms : این کتابخانه شامل توابع و کلاس‌های مورد نیاز برای توسعه‌ی برنامه‌های ویندوز است.

 

4- کتابخانه‌ LINQ : این کتابخانه شامل توابع و کلاس‌های مورد نیاز مانند بخش‌های فیلترینگ، بخش‌های مرتب‌سازی، بخش‌های جستجو برای انجام عملیات‌های پردازشی روی داده ها می باشد.

 

5- کتابخانه‌ Entity Framework : این کتابخانه شامل توابع و کلاس‌های مورد نیاز برای ارتباط با پایگاه داده است

 

 
اهمیت برنامه نویسی به زبان سی شارپ

امروزه برنامه نویسان برای طراحی و توسعه برنامه های کاربردی نیاز به زبان برنامه نویسی دارند اگر بخواهید سراغ قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی ویندوزی بروید سی شارپ اولین گزینه است سی شارپ یک زبان چند منظوره وهمه کاربره است که توسط ماکروسافت تولید شده و همه ساله بروز رسانی میشود این زبان به پایداری انعطاف پذیری شهرت دارد کاربران میتوانند در زمینه توسعه بازی و ساخت برنامه کاربردی از سی شارپ استفاده نمایند این زبان برای استفاده نیاز به یک محیط توسعه مانند ویژوال استودیو و همچنین فریم ورک قدرتمند دات نت دارد، یکی از دلایل اهمیت سی شارپ قابلیت عیب یابی سریع کدهای نوشته توسط کامپایلر است کدها در سی شارپ در دو مرحله کامپایل میشود مرحله اول کامپایل MIL نام دارد و مرحله دوم ایجاد فایل EXE  است شاید بتوان دلیل محبوبیت سی شارپ را سادگی یادگیری از آن و همچنین سرعت بسیار بالای تولید برنامه های کاربردی اشاره کرد.

 
کاربردهای سی شارپ

    قابلیت طراحی و توسعه انواع برنامه های کاربردی ویندوز
    توانایی اتصال مستقیم به پایگاه داده های مختلف از جمله SQL
    قابلیت طراحی وب سایت از طریق ای اس پی دات نت
    قابلیت متن باز بودن سی شارپ و توسعه هر ساله C#
    دارا بودن منابع فراوان یادگیری زبان سی شارپ در فضای وب
    توانایی طراحی انواع برنامه کنسول و نوشتن کدهای LDL
    قابلیت ساخت بازهای آنلاین و توسعه صنعت گیم

 

مراحل انجام پروژه سی شارپ در متلب پروژه

    ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه سی شارپ توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه سی شارپ براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه سی شارپ توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
سفارش پروژه سی شارپ با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های سی شارپ با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه سی شارپ به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه سی شارپ دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه سی شارپ چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه سی شارپ خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه سی شارپ وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه سی شارپ منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری سی شارپ

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه سی شارپ در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های سی شارپ به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی سی شارپ تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های سی شارپ انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه سی شارپ موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده سی شارپ

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه سی شارپ به چه صورت می باشد ؟
نام

    سفارش پروژه (رایگان)
    دسته بندی ها
    لیست پروژه ها
    راهنمای سایت

hamiworks
پروژه پایتون
انجام پروژه سی شارپ #C

زبان برنامه نویسی سی شارپ یکی از معروف ترین و بهترین زبان های برنامه نویسی در زمینه طراحی و ساخت برنامه ها و نرم افزارهای تحت ویندوز و وب جایگاه ویژه ای در زمینه پروژه های برنامه نویسی در ایران دارد و کسانی که می خواهند در بازار کار آینده خود توانایی های خود را ارتقاء دهند باید با این زبان محبوب آشنا و به آن مسلط شوند. در ادامه به بررسی این زبان و چگونگی انجام پروژه سی شارپ خواهیم پرداخت.
فریلنسر سی شارپ
با پیوستن به مجموعه بزرگ حامی ورکس
به عنوان فریلنسر برنامه نویس بصورت دورکاری کسب درآمد کنید
کارفرمای پروژه سی شارپ
پروژه های سی شارپ خود را به راحتی برون سپاری کنید و
با خاطری آسوده فریلنسر استخدام کنید
Your browser does not support the audio element.
معرفی زبان سی شارپ

در ابتدا با ویژگی و کاربرد سی شارپ آشنایی کلی پیدا می کنیم تا بهتر بتوانیم به درک انجام پروژه با این زبان برسیم. شکی نیست که یکی از پرکاربرد ترین زبان های برنامه نویسی در حال حاضر در دنیا زبان سی شارپ است و طبق اخرین بررسی ها این زبان جزء 5 زبان اصلی برنامه نویسی شناخته شده است که بازار کار بسیار مطلوب و ویژه ای در کشورمان ایران دارد، از این باب واقعا شایسته توجه است. با استفاده از زبان سی شارپ می توانید به انجام پروژه هایی برای ساخت ابزارهای تحت سیستم عامل ویندوز، برنامه های تحت وب، برنامه های موبایلی، بازی و Web Service ها بپردازید.

برای توسعه برنامه های ویندوز می توانید با استفاده از زبان سی شارپ از پلتفرم های معروف آن شامل  Winforms، WPF و UWP استفاده کنید و همچنین با بکارگیری سی شارپ می توان با استفاده از پلتفرم های Xamarin و UWP برای سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز فون هم طراحی پروژه سی شارپ را انجام دهید.

در زبان سی شارپ فریمورک های با کارایی بالا مانند ASP.NET MVC و ASP.NET Core وجود دارد که این دو از تکنولوژی های ایجاد و ساخت پروژه های برنامه نویسی  تحت وب هستند که کار ساخت صفحات وب را برایمان تسهیل خواهند کرد. بعد از یادگیری زبان سی شارپ مطمئنا آمادگی لازم برای فراگیری فریمورک محبوب ASP.NET Core را نیز خواهید داشت. چون کدهای استفاده شده در ASP با استفاده از همان کدهای زبان سی شارپ خواهد بود.

همانطور که در بالا اشاره شد دیدید که این زبان توانایی انجام انواع پروژه C# برای محیط های موجود یعنی دسکتاپ، وب و موبایل را داراست، پس از این جهت بسیار غنی و با امکانات است.
بررسی کاربرد زبان سی شارپ

در زمینه کاربرد زبان سی شارپ ما با یک کتابخانه ای غنی از کدهای منحصر به این زبان و پروژه C# سروکار داریم که به ما در ساخت برنامه های با ویژگی های مختلف کمک خواهد کرد. برای توضیح کاربرد این زبان حقیقتا باید یک کتاب نوشته شود چون از این زبان برای انجام پروژه های قابل انجام با سی شارپ می توان کمک مهمی گرفت. از طراحی، ساخت و ایجاد پروژه سی شارپ تحت ویندوز گرفته تا برنامه نویسی برای محیط اندروید و iOS همه با استفاده از متدها و کتابخانه کدنویسی این زبان ایجاد خواهند شد.
کاربرد زبان سی شارپ در سیستم عامل ویندوز

می توان گفت اکثر برنامه های نوشته شده تحت ویندوز، که سیستم عامل اکثر کامپیوترهای رومیزی است با زبان سی شارپ است چرا؟!
زیرا زبان سی شارپ و مجموعه ی ویژوال استودیو تحت مالکیت مادی و معنوی شرکت مایکروسافت است که خود توسعه و ساخت ویندوز را بر عهده دارد. از آن گذشته با آموزش سی شارپ می توانید هر نوع برنامه ی خاصی را برای ویندوز با این زبان برنامه نویسی کنید.
پس حقیقتا در بازار متنوع برنامه های ویندوزی، وجود یک زبان مهم و راهبردی برای تولید نرم افزار با استفاده از سی شارپ نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای دنیا هم خیلی مهم است.
کاربرد زبان سی شارپ در محیط وب
کاربرد زبان سی شارپ در برنامه نویسی اندروید
کاربرد زبان سی شارپ در محیط iOS
کاربرد زبان سی شارپ برای بازی سازی
بررسی اهمیت آموزش سی شارپ در بازار کار

این نکته قابل توجه است که به عنوان یک برنامه نویس تسلط پیدا کردن بر روی محبوبترین زبان برنامه نویسی تحت ویندوز و سایر سیستم عامل های موجود انگیزه ی مضاعفی را برای شما جهت ورود به بازار کار فراهم می کند. جایی که شما می توانید با آموزش سی شارپ به عنوان یک برنامه نویس قوی در تمام زمینه های کاری و شخصی شروع به فعالیت درآمد زا و تجاری کنید.
ذکر این مورد مهم است که زبان سی شارپ پشتوانه قوی از طرف شرکت مایکروسافت دارد که در زمینه تولید نرم افزار و توسعه قابلیت های ویندوز نقش راهبردی و کلیدی دارد. این شرکت با صرف سرمایه گذاری و زمان زیاد روی تولید زبان سی شارپ کار کرده است تا علاقمندان به این زبان بتوانند هر آنچه که می خواهند با آن تولید و اجرا کنند. به همین خاطر خیال شما تا حد زیادی برای ورود به عرصه آموزش زبان سی شارپ و بازار کار آن راحت است که آینده خوب و مطمئنی در انتظارتان خواهد بود.
با پیشرفت سریعی که در عرصه تکنولوژی نرم افزاری هست شرکت های بزرگی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی در زمینه تولید برنامه های ویندوزی و اینترنتی نیاز به برنامه نویسی سی شارپ دارند و در ایران هم این نیاز قطعا افزایش داشته است.
شرکت های بزرگ و کوچکی که در زمینه توسعه نرم افزارهای سازمانی و اتوماسیون اداری، بازی های رایانه ای، اپلیکیشن های موبایلی و وبسایت ها فعالیت دارند برای طراحی و بروزرسانی محصولات خود به متخصصین زبان سی شارپ نیاز خواهند داشت.

در ادامه، بعد از گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک جزوه بی نقص و کامل را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی پیدا کرده ایم. این جزوه کامل برای شروع از صفر و برای همه سطوح مناسب می باشد. لذا برای دانلود رایگان جزوه آموزش #C بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
پروژه های قابل انجام سی شارپ

در زمینه پروژه نویسی و انجام پروژه C# که تکمیل کننده مطالب فوق است باید بیش از هر چیزی به نیاز مشتریان و قابلیتی که به آنها داده خواهد تا با استفاده از برنامه های تولید شده نیازشان را برآورده کنند توجه شود. همچنین با برنامه سازی و برنامه ریزی نرم افزاری سهولت و دقت در کارشان افزایش پیدا کند. در حقیقت هدف پروژه برنامه نویسی سی شارپ این است تا کمک مهمی به شرکتی کند که درخواست پروژه سی شارپ را داشته تا در زمینه ساده سازی فرآیند کاری نقش ویژه ای انجام دهد.
اگر می خواهید در مورد انواع پروژه های قابل انجام سی شارپ اطلاعی کسب کنید بد نیست جستجویی در این زمینه با عنوان هایی نظیر پروژه مدرسه سی شارپ یا پروژه ثبت نام مدرسه سی شارپ انجام دهید تا متوجه شوید برای سیستمی سازی خیلی از فرآیند های اولیه ی آموزشی هم می توانید از این زبان برنامه نویسی کمک بگیرید.
لازمه ی ابتدایی در مورد پروژه نویسی سی شارپ این است که با آموزش جامع سی شارپ بتوانید به کلیه ی دستورات، توابع و متدهای مختلف برای هر کدام از محیط های مورد نیاز برای برنامه نویسی آشنا شوید و در این راه مطمئن باشید با شروع از طریق انجام پروژه سی شارپ مقدماتی می توانید کمکم با جذابیتی که در این زبان هست انجام پروژه C# قوی تر و بزرگتر را هم به خوبی انجام
انجام پروژه #C (سی شارپ)

انجام پروژه #C (سی شارپ) توسط برنامه نویسان در پروژه سرا انجام می گیرد. سفارش پروژه ی شما پس از ثبت بررسی می گردد وسپس توسط گروه متخصصان پروژه سرا انجام شده و به شما تحویل داده خواهد شد.

سفارش  انجام پروژه #C (سی شارپ)  خود را توسط یکی از راه های زیر ثبت کنید:
ثبت سفارش با تلگرام   
ثبت سفارش با واتساپ   
ثبت سفارش با سروش   
ثبت سفارش با فرم سایت   
★★★★★ 5/5
انجام پروژه #C (سی شارپ)
معرفی کوتاهی از #C (سی شارپ)

انجام پروژه #C (سی شارپ) |زبان سی شارپ، یک زبان برنامه‌نویسی چند الگویی و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شیءگرا و جز گرا و در بستر دات نت می‌باشد. این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISOO را نیز در بر گرفت.

سی شارپ یکی از ۴۴ زبان برنامه‌نویسی است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از چارچوب دات‌نت پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود.زبان سی شارپ با قدرت و در عین حال سطح بالایی خود توانسته توجه بسیاری از برنامه نویسان را به خود جلب کند.

زبان برنامه نویسی سی شارپ یا به اصطلاح یک زبان برنامه نویسی پرکاربرد و بسیار متداول مهندسی کامپیوتر چند شیوه ای است.این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شیءگرا بودن ساخته شد. آندرس هجلزبرگ، طراح زبان برنامه‌نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان سی شارپ را بر عهده داشت.

این زبان دارای دستوری شیءگرا مشابه ++C است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفی تأثیر پذیرفته‌است. در ابتدا نام این زبان COOL بود که مخفف C like Object Oriented Languagee بود، هر چند در ژوئیه ۲۰۰۰۰، زمانی که مایکروسافت پروژه را عمومی اعلام کرد، اسم آن به سی شارپ تغییر پیدا کرد.
هزینه انجام پروژه #C (سی شارپ) چقدر می شود؟

انجام پروژه #C (سی شارپ) توسط برنامه نویسان پروژه سرا انجام می پذیرد. هزینه انجام پروژه #C (سی شارپ) با توجه به حجم پروژه و مدت زمان صرف شده متفاوت می باشد.با ثبت سفارش پروژه #C (سی شارپ) کارشناسان مشاوره لازم جهت هرچه بهتر انجام شدن پروژه را خدمتتان ارائه می نماید.
انجام پروژه سی شارپ
خدمات دیگر پروژه سرا:

    انجام پروژه #C (سی شارپ)
    انجام پروژه C++ (سی پلاس پلاس)
    انجام پروژه برنامه نویسی با متلب
    انجام پروژه جاوا JAVA
    ترجمه تخصصی رشته ها
    انجام پروژه vhdl ، verilog و FPGA
    انجام پروژه پروتئوس Proteus
    ساخت اپلیکیشن

چرا پروژه سرا؟
تعرفه انجام پروژه C#
زمان انجام پروژه C#
اطمینان از کیفیت پروژه
نحوه سفارش انجام پروژه


پروژه ها, پروژه های آماده c#, سی شارپ #C 0

طی سفارش پروژه برنامه نویسی توسط دانشجویان عزیز در این بخش نرم افزار سفارش غذا با سی شارپ برای علاقمندان به برنامه نویسی قرار داده شده است. خیلی از دانشجویان در مقطع کاردانی و کارشناسی جهت ارائه پروژه پایانی به دانشگاه نیاز به پروژه های نرم افزاری دارند که در این بخش می توانید از نرم افزار سفارش غذا استفاده نمایی
توضیحات بیشتر »
پروژه نرم افزار بورس با سی شارپ

پروژه ها, پروژه های آماده c#, سی شارپ #C 0

در این بخش یک پروژه کاربردی با موضوع نرم افزار بورس با سی شارپ برای کاربران و عزیزانی که در زمینه بازار بورس فعالیت دارند قرار داده شده است.
توضیحات بیشتر »
پروژه ثبت و صدور سند حسابداری با سی شارپ

پروژه ها, پروژه های آماده c#, سی شارپ #C 0

طی درخواست و سفارش پروژه برنامه نویسی توسط کاربران ، در این بخش پروژه ثبت و صدور سند حسابداری با سی شارپ برای استفاده دانشجویان و کاربران عزیز قرار داده شده است. پروژه ثبت سند حسابداری به زبان برنامه نویسی C# و بانک اطلاعاتی Sql Server طراحی و پیاده سازی …
توضیحات بیشتر »
پروژه درختواره سرفصل های حسابداری با سی شارپ

پروژه ها, پروژه های آماده c#, سی شارپ #C 0
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
یکی از نیازمندی های نرم افزارهای مالی، کدینگ های حسابداری است که طی سفارش پروژه توسط کاربران در این بخش پروژه درختواره سرفصل های حسابداری با سی شارپ برای علاقمندان به برنامه نویسی و همچنین کاربرانی که در زمینه حسابداری فعالیت می کنند قرارداده شده است. همانطور که می دانید …
توضیحات بیشتر »
پروژه فاکتور خرید و فروش با سی شارپ

پروژه ها, پروژه های آماده c#, سی شارپ #C 0

براساس سفارش پروژه توسط کاربران و دانشجویان عزیز در این بخش پروژه فاکتور خرید و فروش با سی شارپ برای علاقمندان به برنامه نویسی و طراحی نرم افزار قرار داده شده است. پروژه فاکتور خرید و فروش یکی از جامعترین و کاملترین پروژه ها می باشد که توسط تیم برنامه نویسی سایت ، به زبان برنامه نویسی C# ، بانک اطلاعاتی Sql Server طراحی و پیاده سازی شده است.
توضیحات بیشتر »
پروژه نرم افزار مدیریت فیلم با سی شارپ

پروژه ها, پروژه های آماده c#, سی شارپ #C 0

پروژه های C# همواره جزء پرطرفدارترین سفارش پروژه های برنامه نویسی هستند به همین خاطر در این بخش پروژه نرم افزار مدیریت فیلم با سی شارپ برای علاقمندان به برنامه نویسی قرار داده شده است.این پروژه تحت بانک اطلاعاتی Sql Server طراحی پیاده سازی شده است.نرم افزار مدیریت فیلم یه سیستم جامع و کامل برای مدیریت فیلم ها(سریال و سینمایی) می باشد.در واقع می توان با استفاده از این نرم افزار یک بانک اطلاعاتی قوی از لیست
انجام پروژه های سی شارپ #c

گروه آریاپروژه با  داشتن ده ها مجری متخصص و با تجربه این امادگی دارد که تمامی سفارشات مربوط به حوزه ی سی شارپ #c را با بهترین کیفیت تحویل شما  عزیزان نماید.ما به شما اطمینان خاطرمیدهیم مطمئن ترین مکان را برای پروژه های خود را انتخاب کرده اید.

انجام پروژه  سی شارپ #c در آریاپروژه به صورت کاملا رقابتی انجام میشود و ما از بین چندین پیشنهاد کمترین قیمت را خدمت شما  عزیزان اعلام می نماییم.سفارش پروژه سی شارپ #c خود را به ما بسپارید و با بالاترین کیفیت پروژه خود را تحویل بگیرید.زمان انجام پروژه سی شارپ #c با نظر شما تنظیم و اجرا میشود،و آریا پروژه در این زمینه خود را متعهد میداند.

جهت سفارش پروژه سی شارپ #cدر اریاپروژه  با شماره ۰۹۱۲۵۰۱۳۰۹۴ تماس بگیرید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام Mnik60@ پیام دهید.
سی شارپ #c چیست؟

بان سی شارپ، یک زبان برنامه‌نویسی منظم شده و چند الگویی و مدل‌های تابعی، شیءگرا و جز گرا و در  قالب دات نت می‌باشد. این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISOO را نیز در بر گرفت.تمامی کاربرانی که میخواهند به صورت حرفه ای در تولید نرم افزار فعالیت کنند به ناچار باید این زبان برنامه نویسی قدرتمند را فرا بگیرند. از مهم ترین خصوصیات سی شارپ کمک در فرآیند کدزنی به کاربر می باشد.این زبان برپایه سادگی، چندین منظوره و شیءگرا بودن ساخته شد. آندرس هجلزبرگ، طراح زبان برنامه‌نویسی دلفی، مسئولیت تیم طراحان زبان سی شارپ را داشت. این زبان دارای دستوری شیءگرا مشابه ++C  میباشد و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفی تأثیر میگیرد.

 فعالیت های دیگر آریا پروژه

انجام پروژه های سی پلاس پلاس

انجام پروژه های سیلواکو

انجام پروژه های مهندسی برق

انجام پروژه های سیستم انرژی

انجام پروژه های شبکه عصبی

 
مراحل انجام پروژه های سی شارپ #c درآریاپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    در ابتدا پروژه  سی شارپ #c از مسیرهای ذکر شده در سایت برایمان ارسال کنید.
      مجریان و کارشناسان آریاپروژه در کوتاه ترین زمان پروژه شما  را بررسی کرده و زمان و قیمت ر اعلام میکنند.
    درصورت موافقت شما نصف هزینه ابتدای کار دریافت میشود.
    ما در طول انجام پروژه،مراحل پیشرفت پروژه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم.
    پس از پایان پروژه تان ما نتایج رااز طریق فیلم و عکس به اطلاع شما میرسانیم.
    درصورت تایید شما مابقی هزینه دریافت میشود.
     و در انتها ارسال فایل نهایی پروژه برای شما عزیزان.
    مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت عدم اشکال و ایراد، با مجری تسویه میشود.

 
نحوه سفارش پروژه سی شارپ #c در


کارشناسان با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه های سی شارپ #cاز ابتدای پروژه در کنار شما عزیزان خواهند بود و با دادن آموزش هدفمند شما را از سایت های دیگر بی نیاز خواهد کرد.

پروژه سی شارپ رایگان ⚡️ دانلود سورس کد پروژه سی شارپ
این مقاله عالی 10 پروژه سی شارپ رایگان و مقدماتی را به همراه سورس کد پروژه سی شارپ قرار داده که براحتی می‌توانید کدهای سی شارپ این پروژه ها را دانلود کنید

در این مقاله از وب‌سایت کنکور کامپیوتر می‌خواهیم به 10 پروژه‌ سی شارپ که برای برنامه‌نویسان تازه‌کار و مبتدی جذاب خواهد بود، بپردازیم. در گذشته به کاربرد سی شارپ پرداختیم و فهمیدیم که این زبان برنامه نویسی، برای نوشتن نرم‌افزار در حوزه هوش مصنوعی (به‌‌ویژه یادگیری ماشین)، اینترنت اشیا، برنامه‌نویسی دسکتاپ و برنامه‌نویسی موبایل برای سیستم‌های اندروید و iOS کاربرد دارد. اما در این مقاله، برنامه‌هایی که قصد توضیح درباره آنها را داریم مختص به اجرا در سیستم عامل ویندوز هستند. با ما همراه باشید.
پروژه ساخت گذرواژه تصادفی در زبان سی شارپ

یکی از پروژه های ساده سی شارپ، برنامه ساخت گذرواژه (Password) تصادفی است. برنامه‌ای با کد زیر، گذرواژه‌ای با طول 8 تا 16 کاراکتر ایجاد کرده و از تمام حروف انگلیسی کوچک و بزرگ، اعداد و برخی کاراکترهای خاص استفاده می‌کند. در نهایت، در صورتی که قصد ساخت پسورد جدید داشته باشید، می‌توانید Y را تایپ کرده و Enter را بزنید تا پسورد جدید ایجاد شود، در غیر این صورت با تایپ حرف N و فشردن کلید Enter، از برنامه خارج خواهید شد. سورس کد برنامه کنسول (Console App) آن در زیر آورده شده است:

using System;
using System.Text;

namespace RandomPasswordGenerator
{
  class Program
  {
    static void Main(string[] args)
    {
      const string symbols = "-*&^%$#@!";
      const string validChars = "ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789" + symbols;

      Random random = new Random();
      bool continueGenerating = true;

      while (continueGenerating)
      {
        int passwordLength = random.Next(8, 17);
        StringBuilder passwordBuilder = new StringBuilder();
        for (int i = 0; i < passwordLength; i++)
        {
          int index = random.Next(validChars.Length);
          passwordBuilder.Append(validChars[index]);
        }

        string password = passwordBuilder.ToString();
        Console.WriteLine("Generated Password: " + password);

        Console.WriteLine("Generate another password? (Y/N)");
        string userInput = Console.ReadLine();
        continueGenerating = userInput.Equals("Y", StringComparison.OrdinalIgnoreCase);
      }
    }
  }
}

حتما بخوانید :
کاربرد سی شارپ چیست | بررسی کاربردهای زبان برنامه نویسی C#
پروژه جدول ضرب 10 در 10 به زبان سی شارپ

در این پروژه که کدنویسی آن در محیط کنسول است، قصد داریم با استفاده از حلقه‌های تو در تو (Nested Loops)، یک جدول ضرب 10 در 10 را نمایش دهیم. کد آن بدین صورت است:

using System;

namespace MultiplicationTable
{
  class Program
  {
    static void Main(string[] args)
    {
      const int tableSize = 10;

      for (int i = 1; i <= tableSize; i++)
      {
        for (int j = 1; j <= tableSize; j++)
        {
          int result = i * j;
          Console.Write($"{result}\t");
        }
        Console.WriteLine();
      }
      Console.ReadKey();
    }
  }
}

خروجی برنامه کنسول پس از اجرای کد بالا، به این صورت خواهد بود:
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
خروجی برنامه جدول ضرب 10 در 10 به زبان سی شارپ در محیط کنسول
پروژه حدس اعداد در زبان C#

در این پروژه، کاربر 5 بار فرصت دارد تا اعداد بین 1 تا 100 که به صورت تصادفی توسط سیستم تولید و در نظر گرفته می‌شود را حدس بزند، در صورتی که حدس کاربر اشتباه باشد، هربار تعداد فرصت‌هایش کمتر شده و برنامه نیز به کاربر اطلاع می‌دهد که عدد وارد شده توسط کاربر، کمتر است یا بیشتر. در نهایت در صورتی که کاربر درست حدس بزند پیغام تبریک به رنگ سبز نمایش داده می‌شود و در صورتی که کاربر نتواند حدس بزند، برنامه به پایان رسیده و در نهایت عدد صحیح به کاربر با رنگ متن قرمز، نمایش داده می‌شود.

using System;

namespace NumberGuessingGame
{
  class Program
  {
    static void Main(string[] args)
    {
      Random random = new Random();
      int randomNumber = random.Next(1, 101);

      const int maxGuesses = 5;
      int remainingGuesses = maxGuesses;

      Console.WriteLine("Welcome to the Number Guessing Game!");
      Console.WriteLine("Guess a number between 1 and 100.");

      while (remainingGuesses > 0)
      {
        Console.WriteLine($"You have {remainingGuesses} guesses remaining.");
        Console.Write("Enter your guess: ");
        int userGuess = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());

        if (userGuess == randomNumber)
        {
          Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Green;
          Console.WriteLine("Congratulations! You guessed the correct number.");
          return;
        }
        else if (userGuess < randomNumber)
        {
          Console.WriteLine("Too low! Try again.");
        }
        else
        {
          Console.WriteLine("Too high! Try again.");
        }

        remainingGuesses--;
      }
      Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Red;
      Console.WriteLine("Game over! You ran out of guesses.");
      Console.WriteLine($"The correct number was: {randomNumber}");
      Console.ReadKey();
    }
  }
}

حتما بخوانید :
پایتون یا سی شارپ؟ – آینده پایتون بهتر است یا سی شارپ
پروژه تشخیص مثلث با استفاده از فیثاغورث به زبان C#

ما در این پروژه قصد داریم تا با دریافت سه عدد از ورودی، تشخیص دهیم آیا می‌توان با استفاده از قضیه فیثاغورث یک مثلث قائم‌الزاویه ایجاد کرد یا خیر. قطعه کد برنامه بدین شرح است که سه عدد را می‌گیرد؛ یک متغیر منطقی برای بررسی امکان ساخت یک مثلث تعریف شده و مقدار آن، برابر با متدی است که سه آرگومان می‌گیرد. در بدنه این متد بازگشتی، مقادیر وارد شده محاسبه و در صورت درستی مقدار True را برمی‌گرداند که نشانه‌ی امکان ساخت مثلث با اعداد وارد شده است، در غیر این صورت مقدار False را برمی‌گرداند که نشانگر این است که با سه عدد وارد شده، امکان ساخت مثلث وجود ندارد:

using System;

namespace TriangleRecognition
{
  class Program
  {
    static void Main(string[] args)
    {
      Console.WriteLine("Enter three numbers:");
      double a = Convert.ToDouble(Console.ReadLine());
      double b = Convert.ToDouble(Console.ReadLine());
      double c = Convert.ToDouble(Console.ReadLine());

      bool isTriangle = CheckPythagorean(a, b, c);

      if (isTriangle)
      {
        Console.WriteLine("The numbers can form a triangle using the Pythagorean theorem.");
      }
      else
      {
        Console.WriteLine("The numbers cannot form a triangle using the Pythagorean theorem.");
      }
    }

    static bool CheckPythagorean(double a, double b, double c)
    {
      double largestSide = Math.Max(a, Math.Max(b, c));

      if (largestSide == a)
      {
        return a * a == b * b + c * c;
      }
      else if (largestSide == b)
      {
        return b * b == a * a + c * c;
      }
      else
      {
        return c * c == a * a + b * b;
      }
    }
  }
}

پروژه جمع و ضرب و تفریق ماتریس در سی شارپ

یکی دیگر از پروژه‌های تقریباً ساده و جذابی که با استفاده از زبان سی شارپ می‌توان نوشت، انجام عملیات جمع، ضرب و تفریق روی ماتریس ها است. سورس کد (Source Code) به نحوی نوشته شده که دو ماتریس 2*2 در بخش کدنویسی تعریف شده، اما می‌توانید کدها را به گونه‌ای تغییر دهید که مقادیر از ورودی دریافت شوند. نمونه کد این برنامه بدین صورت است:

using System;

namespace MatrixOperations
{
  class Program
  {
    static void Main(string[] args)
    {
      int[,] matrixA = { { 1, 2 }, { 3, 4 } };
      int[,] matrixB = { { 5, 6 }, { 7, 8 } };

      Console.WriteLine("Matrix A:");
      PrintMatrix(matrixA);

      Console.WriteLine("\nMatrix B:");
      PrintMatrix(matrixB);

      Console.WriteLine("\nMatrix Addition:");
      int[,] additionResult = AddMatrices(matrixA, matrixB);
      PrintMatrix(additionResult);

      Console.WriteLine("\nMatrix Subtraction:");
      int[,] subtractionResult = SubtractMatrices(matrixA, matrixB);
      PrintMatrix(subtractionResult);

      Console.WriteLine("\nMatrix Multiplication:");
      int[,] multiplicationResult = MultiplyMatrices(matrixA, matrixB);
      PrintMatrix(multiplicationResult);
    }

    static int[,] AddMatrices(int[,] matrixA, int[,] matrixB)
    {
      int rows = matrixA.GetLength(0);
      int columns = matrixA.GetLength(1);
      int[,] result = new int[rows, columns];

      for (int i = 0; i < rows; i++)
      {
        for (int j = 0; j < columns; j++)
        {
             result[i, j] = matrixA[i, j] + matrixB[i, j];
        }
      }

      return result;
    }

    static int[,] SubtractMatrices(int[,] matrixA, int[,] matrixB)
    {
      int rows = matrixA.GetLength(0);
      int columns = matrixA.GetLength(1);
      int[,] result = new int[rows, columns];

      for (int i = 0; i < rows; i++)
      {
        for (int j = 0; j < columns; j++)
        {
          result[i, j] = matrixA[i, j] - matrixB[i, j];
        }
      }

      return result;
    }

    static int[,] MultiplyMatrices(int[,] matrixA, int[,] matrixB)
    {
      int rowsA = matrixA.GetLength(0);
      int columnsA = matrixA.GetLength(1);
      int columnsB = matrixB.GetLength(1);
      int[,] result = new int[rowsA, columnsB];

      for (int i = 0; i < rowsA; i++)
      {
        for (int j = 0; j < columnsB; j++)
        {
          for (int k = 0; k < columnsA; k++)
          {
            result[i, j] += matrixA[i, k] * matrixB[k, j];
          }
        }
      }

      return result;
    }

    static void PrintMatrix(int[,] matrix)
    {
      int rows = matrix.GetLength(0);
      int columns = matrix.GetLength(1);

      for (int i = 0; i < rows; i++)
      {
        for (int j = 0; j < columns; j++)
        {
          Console.Write(matrix[i, j] + "\t");
        }
        Console.WriteLine();
      }
    }
  }
}

حتما بخوانید :
مزایای سی شارپ ⚡️ مزایای زبان برنامه نویسی سی شارپ
پروژه چک کردن صحت کد ملی به زبان سی شارپ

یکی دیگر از پروژه‌ها، بررسی صحت کد ملی می‌باشد. لازم است چند مورد را درباره نحوه‌ی کارکرد این برنامه و بررسی صحت کد ملی بدانید:

    تمام کد ملی‌ها ده رقمی هستند.
    کد ملی باید مقدار یکتا یا (Unique) باشد.
    دهمین رقم کد ملی از سمت چپ را A در نظر می‌گیریم.
    یک مقدار B در نظر می‌گیریم و مقدار آن باید برابر حاصل ارقام (اولین رقم * 10) + (دومین رقم * 9) + (سومین رقم * 8) + (چهارمین رقم * 7) + (پنجمین رقم * 6) + (ششمین رقم * 5) + (هفتمین رقم * 4) + (هشتمین رقم * 3) + (نهمین رقم * 2) باشد.
    مقدار C را برابر با 11 * (B - (B/11 قرار می‌دهیم.
    اگر یکی از سه حالت زیر پیش آید، کد ملی صحیح خواهد بود:
        اگر مقدار C برابر با 0 باشد و مقدار A برابر C باشد.
        اگر مقدار C برابر با 1 باشد و مقدار A برابر با 1 باشد.
        اگر مقدار C بزرگتر از 1 باشد و مقدار A برابر با 11 – C باشد.

برای ایجاد این پروژه، لازم است یک برنامه سی شارپ از نوع ویندوز فرم (Windows Form App) ساخته، یک کادر متن (TextBox) و یک دکمه (Button) در فرم قرار دهید و در رویداد کلیک دکمه، چنین کدی را بنویسید:

try
{
  char[] chArray = this.textBox1.Text.ToCharArray();
  int[] numArray = new int[chArray.Length];

  for (int i = 0; i < chArray.Length; i++)
  {
    numArray[i] = (int)char.GetNumericValue(chArray[i]);
  }
  int num2 = numArray[9];

  switch (this.textBox1.Text)
  {
    case "0000000000":
    case "1111111111":
    case "22222222222":
    case "33333333333":
    case "4444444444":
    case "5555555555":
    case "6666666666":
    case "7777777777":
    case "8888888888":
    case "9999999999":
      MessageBox.Show("National Code is Correct");
      break;
  }
  int num3 = ((((((((numArray[0] * 10) + (numArray[1] * 9)) + (numArray[2] * 8)) + (numArray[3] * 7)) + (numArray[4] * 6)) + (numArray[5] * 5)) + (numArray[6] * 4)) + (numArray[7] * 3)) + (numArray[8] * 2);

  int num4 = num3 - ((num3 / 11) * 11);

  if ((((num4 == 0) && (num2 == num4)) || ((num4 == 1) && (num2 == 1))) || ((num4 > 1) && (num2 == Math.Abs((int)(num4 - 11)))))
  {
    MessageBox.Show("National Code is Correct");
  }
  else
  {
    MessageBox.Show("National Code is Wrong");
  }
}
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
catch (Exception)
{
  MessageBox.Show("Please Enter 10-Digit National Code");
}

پس از اجرای برنامه، کافیست کد ملی خود را جهت تست وارد کنید، با کلیک بر روی دکمه، پیغام صحیح بودن کد ملی نمایش داده خواهد شد. اما اگر 10 رقم به صورت تصادفی وارد کنید و منطبق با الگوریتم محاسبه شود و غلط باشد، پیغام عدم صحت کد ملی را نمایش می‌دهد.
پروژه ساخت ساعت دیجیتال به همراه تقویم در زبان سی شارپ

در این پروژه که از نوع ویندوز فرم خواهد بود، قصد داریم ساعت دیجیتال (با توجه به ساعت تنظیم شده سیستم) با فرمت HH:mm:ss و از نوع 24 ساعته بسازیم؛ همچنین از تقویم شمسی در سی شارپ نیز استفاده کردیم.

یک برنامه از نوع ویندوز فرم بسازید. دو برچسب (Label)، به همراه دو کنترل تایمر (Timer) قرار دهید. خصوصیت Enabled هر دو تایمر را روی True قرار دهید و هر دو Label را روی فونت بزرگ (مثلا اندازه 28) قرار دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از ویژگی ForegroundColor رنگ لیبل‌ها را تغییر داده و برای نوع فونت نیز، فونت‌های به شکل LED که به راحتی از اینترنت قابل دانلود هستند، دانلود کرده و از آنها استفاده کنید.

در رویداد Tick کنترل تایمر اول چنین کدی بنویسید:

label1.Text = DateTime.Now.ToString("HH:mm:ss");

و در رویداد Tick کنترل تایمر دوم چنین کدی بنویسید، دقت داشته باشید استفاده از تاریخ شمسی در سی شارپ با استفاده از فضای نام System.Globalization و کلاس PersianCalendar امکان‌پذیر است:

DateTime currentDate = DateTime.Now;
PersianCalendar persianCalendar = new PersianCalendar();
int year = persianCalendar.GetYear(currentDate);
int month = persianCalendar.GetMonth(currentDate);
int day = persianCalendar.GetDayOfMonth(currentDate);
DateTime persianDate = new DateTime(year, month, day);
label2.Text = persianDate.ToString("yyyy/MM/dd");

نمونه‌ی برنامه نوشته شده با این کد، به صورت زیر است:

خروجی پروژه ساخت ساعت دیجیتال به همراه تقویم به زبان سی شارپ
حتما بخوانید :
بهترین کتاب سی شارپ فارسی و انگلیسی ⚡️ کتاب آموزش سی شارپ
پروژه موزیک پلیر ساده

یکی دیگر از پروژه‌هایی که با استفاده از ویندوز فرم می‌توان ایجاد کرد، ساخت یک موزیک پلیر ساده است. یک پروژه از نوع ویندوز فرم ایجاد کنید.

    از کنترل MenuStrip استفاده کرده و یک نوار منو (Menubar) در برنامه بسازید. نام آن را File بگذارید و در داخل آن گزینه‌ای تحت عنوان Open ایجاد کنید. استفاده از کنترل MenuStrip و ایجاد نوار منو به نام File که یک زیرمنو به نام Open دارد
    شما این امکان را دارید که کنترل‌هایی که در Toolbox وجود ندارند را اضافه کنید. بدین منظور، در پایین Toolbox، بخش General که خالی است، راست کلیک کرده، گزینه Choose Items را انتخاب کنید. پنجره‌ای به این شکل باز می‌شود، به سربرگ COM Components بروید و مطابق تصویر زیر، گزینه مدنظر را تیک بزنید: انتخاب گزینه Windows Media Player در پنجره Choose Toolbox Items
    روی گزینه OK کلیک کنید. حال این کنترل به Toolbox شما اضافه می‌شود. با کلیک و کشیدن (Drag)، آن را روی فرم خود اضافه کنید و ابعاد آن را طوری تنظیم کنید که تمام فرم شما را در برگیرد، دقیقاً مثل تصویر زیر: در این تصویر پنجره کنترل Windows Media Player نمایش داده شده است که قابلیت Drag دارد
    حال، روی File کلیک کرده و روی گزینه Open دوبار کلیک کنید و در رویداد کلیک آن، این قطعه کد را بنویسید. با استفاده از این قطعه کد، در حین کلیک این دکمه، پنجره انتخاب فایل (OpenFileDialog) باز شده و با فرمت‌های صوتی تعریف شده در قطعه کد، می‌توانید یک موسیقی را انتخاب و در برنامه باز کنید.

    OpenFileDialog op = new OpenFileDialog();
    op.Filter = "All Formats (*.avi , *.mp3)| *.avi ; *.mp3";
    if(op.ShowDialog() == DialogResult.OK)
    {
      axWindowsMediaPlayer1.URL = op.FileName;
    }

حال، برنامه را اجرا کنید و روی File و سپس روی گزینه Open کلیک کرده و یک موسیقی را انتخاب کنید. مشاهده خواهید کرد که موسیقی را می‌توانید پخش کرده، صدای آن را کم و زیاد کرده، موسیقی را Pause یا Stop کنید.


انجام پروژه C# سی پلاس پلاس توسط برنامه نویسان و فریلنسرهای یک دو سه پروژه

آموزش تخصصی نرم افزار C#، پروژه های برنامه نویسی تجاری و شرکتی

    شناسایی توسط برنامه مایکروسافت ویژوال استودیو
    C# زبان با قدرت و سطح بالا
    برنامه‌ نویسی شی گرا با سی شارپ

    آموزش تخصصی C# بصورت آنلاین
    برنامه نویسی سیستم‌عامل‌های پیچیده بسیار بزرگ تا توابع اختصاصی بسیار کوچک در C#
    برنامه نویسی تجاری و صنعتی با C#

20

پروژه آموزشی C#
برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده انتهای همین صفحه را ببینید.

تضیمن کیفیت پروژه C#
مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد و اطلاع دراین بازه زمانی بصورت رایگان تصحیح خواهد شد.

ساخت فایل راهنما و آموزش
درصورت سفارش شما، در انجام پروژه C# سی پلاس پلاس، فایل داکیومنت و راهنما بصورت ورد، صوتی و یا ویدیویی ساخته خواهد شد.
16/7

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خط اختصاصی 6 رقمی

برای مشاهده قسمت مورد نظرتان روی آن قسمت کلیک نمایید تا لیست کشویی باز شود.

انجام پروژه سی شارپ c#
سفارش آموزش و انجام پروژه سی شارپ
آخرین پروژه های آموزشی C# فروشگاه

    پروژه آموزشی مقیم شدن یک برنامه با فشردن کلید Print Screen در حافظه با سی شارپ
    پروژه آموزشی مقیم شدن یک برنامه با فشردن کلید Print Screen در حافظه با سی شارپ
    ۱۵۰,۰۰۰ تومان ۴۹,۹۰۰ تومان تخفیف!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    پروژه آموزشی بررسی وب کاوی همراه با تحلیل یکی از الگوریتم های وب کاوی و ارائه یک نظریه جهت بهبود آن با سی شارپ
    پروژه آموزشی بررسی وب کاوی همراه با تحلیل یکی از الگوریتم های وب کاوی و ارائه یک نظریه جهت بهبود آن با سی شارپ
    ۱۵۰,۰۰۰ تومان ۷۹,۹۰۰ تومان تخفیف!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    لیست حضورغیاب اساتید تعداد ۱۰۰ نفر برنامه نویسی c# حضور غیاب بصورت ماهیانه باشه حداقل ۲ماه باشه. اینکه اگر اسمی وارد شد و حاضر بود در طول بازه زمانی ۲ ماه فقط حاضرین را نمایش بده . کنسولی باشه.اساتید در سامانه تعریف شده باشند .یک برنامه نویسی خیلی ساده باشه
    پروژه آموزشی ساده لیست حضور غیاب اساتید با سی شارپ
    ۱۵۰,۰۰۰ تومان ۵۹,۹۰۰ تومان تخفیف!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    پروژه آموزشی پردازش موازی مقایسه سورت، جمع و ضرب آرایه ای با سی شارپ
    پروژه آموزشی پردازش موازی مقایسه سورت، جمع و ضرب آرایه ای با سی شارپ
    ۱۵۰,۰۰۰ تومان ۴۹,۹۰۰ تومان تخفیف!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    -بازی-مین-یاب-55-بدون-گرافیک-فقط-چاپ-در-کنسول-با-سی-شارپ-1-e1637348678377
    پروژه بازی مین یاب 5*5 بدون گرافیک فقط چاپ در کنسول با سی شارپ
    ۶۲,۵۰۰ تومان ۴۹,۹۰۰ تومان تخفیف!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات

    پروژه برنامه نویسی اشتراک فایل به صورت نظیر به نظیر به زبان C# با ویژوال استودیو
    ۲۴۹,۳۷۵ تومان ۴۴,۸۵۰ تومان تخفیف!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    پروژه کدنویسی برنامه تقسیم دو عدد بر هم با رعایت استثنا ها با نرم افزار سی شارپ
    ۱۲۰,۰۰۰ تومان ۴۹,۹۰۰ تومان تخفیف!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    پروژه کدنویسی برنامه تبدیل اعداد فارسی به معادل لاتین آنها با نرم افزار سی شارپ
    پروژه کدنویسی برنامه تبدیل اعداد فارسی به معادل لاتین آنها با نرم افزار سی شارپ
    ۱۱۱,۲۵۰ تومان ۴۹,۹۰۰ تومان تخفیف!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    پروژه طراحی ویندوز فرم برای الگوریتم های fifo،lru،opt با نرم افزار سی شارپ
    پروژه طراحی ویندوز فرم برای الگوریتم های fifo،lru،opt با نرم افزار سی شارپ
    ۱۲۰,۰۰۰ تومان ۴۹,۹۰۰ تومان تخفیف!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    پروژه طراحی و ساخت برنامه نمایش دهنده اطلاعات و محتویات درایو های کامپیوتر با نرم افزار سی شارپ
    پروژه طراحی و ساخت برنامه نمایش دهنده اطلاعات و محتویات درایو های کامپیوتر با نرم افزار سی شارپ
    ۱۴۰,۰۰۰ تومان ۳۹,۹۰۰ تومان تخفیف!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات

    پروژه ساخت برنامه ای برای پورت های موازی با برنامه سی شارپ
    پروژه طراحی و ساخت برنامه ای شبیه به مرور گر کامپیوتر در ویندوز با نرم افزار سی شارپ
    پروژه طراحی و ساخت برنامه ای شبیه به مرور گر فایل در ویندوز با نرم افزار سی شارپ
    پروژه آزمون کرسی بلاک برای سنجش حافظه با c# و اکسلپروژه آزمون کرسی بلاک برای سنجش حافظه با c# و اکسل

قبلی
بعدی
123
مشاهده همه پروژه های آموزشی C#
برخی از سوالات متداول پروژه C#
تعرفه انجام پروژه C# چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های سی شارپ اعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.
زمان انجام یک پروژه c# چقدر است؟

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.
آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه c# بایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.
ضمانت منطبق بودن پروژه سی شارپ با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.
پروژه c# از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی c#از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.
چطور به عنوان متخصص سی شارپ مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

درصوتیکه در یکی از نرم افزارهای تخصصی رشته سی شارپ مهارت دارید، میت

دین ساله در زمینه انجام پروژه های دانشجویی، انجام مقاله‌ها، مشاوره انجام پایان نامه و پروپوزال و …، امکان انجام پروژه C# شما را با کیفیت بالا ، قیمت مناسب و به صورت تضمینی و فوری فراهم کرده است. در موسسه کارت، پایان نامه‌ ها و پروژه های شما توسط متخصصان حوزه مورد نظر و به صورت کاملا حرفه‌ای انجام می‌شود. جهت سفارش مشاوره و انجام پروژه C# در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری و در تمامی گرایش ها از طریق فرم زیر اقدام کنید و یا از طریق تلگرام و واتساپ با ما در ارتباط باشید.
ثبت سفارش در واتساپ
ثبت سفارش در تلگرام
ثبت سفارش در ایتا
مشاوره و تماس مستقیم
ثبت سفارش پروژه

    انتخاب فایل

مراحل ثبت سفارش در کارت پروژه
مراحل ثبت سفارش کارت پروژهمراحل ثبت سفارش کارت پروژه

 

    ثبت سفارش پروژه
    مراحل ثبت سفارش در کارت پروژه
    سوالات متداول
    انجام پروژه برنامه نویسی با C#
    خدمات فوق حرفه ای موسسه کارت پروژه در خصوص انجام پروژه سی شارپ
    آشنایی با نرم افزار انجام پروژه C#
     مراحل ساده ثبت سفارش انجام پروژه‌های C#
    هزینه و تعرفه کاملا مناسب انجام پروژه های سی شارپ c#
    زمان بندی مورد نیاز انجام پروژه C#
    تضمین کیفیت صد در صدی انجام پروژه C#
    گارانتی (تضمین) و راه‌های اعتماد در انجام پروژه‌های سی شارپ
    برترین و محبوب‌ترین موسسه انجام پروژه C#
     دانش بالا و شرایط مورد نیاز برای انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ دانشجویی
    مشکلات رایج دانشجویان آن در پروژه دانشجویی سی شارپ
    معرفی بهترین وب سایت انجام پروژه C#
    انجام صفر تا صد پروژه های دانشجویی و دانشگاهی سی شارپ  C#
    اهمیت مشاوره در انجام پروژه های اپن سورس سی شارپ

سوالات متداول
راه‏ های ثبت پروژه‌ C# کدام است؟
برای ثبت پروژه C# به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
چه مدت زمان و چه مقدار هزینه جهت انجام پروژه C# لازم است؟
زمان لازم برای بررسی پروژه C# و اعلام نتیجه چقدر است ؟
با چه کیفیتی و توسط چه کارشناسانی پروژه‌های شما انجام می‌شوند؟
چه تضمینی به تیم کارت پروژه وجود دارد؟
انجام پروژه برنامه نویسی با C#

سی شارپ از زبان های برنامه نویسی بسیار مهم بوده و انجام پروژه C# در گرایش‌های مختلف کامپیوتر کاربرد دارد. جهت انجام پروژه سی شارپ به صورت حرفه‌ای شما باید این زبان برنامه نویسی را فرا گرفته و بتوانید با استفاده از آن نیازهای پروژه را به شکل حرفه‌ای برآورده کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل این زبان برنامه نویسی و معرفی یکی از بهترین موسسات و تیم تخصصی انجام پروژه های برنامه نویسی سی شارپ به طور کامل بحث کنیم.
انجام پروژه برنامه نویسی C# فقط با یک کلیک

جهت دریافت اطلاعات کامل در خصوص خدمات انجام پروژه سی شارپ  C، نحوه ارائه خدمات در بهترین موسسه انجام پروژه های C# ادامه مطلب را از دست ندهید.
پشتیبانی 24 ساعته و تضمین کیفیت، سرعت عمل بالا، کارشناسان بالاپشتیبانی 24 ساعته و تضمین کیفیت پروژه‌های سی شارپ با تیم حرفه ای کارت
خدمات فوق حرفه ای موسسه کارت پروژه در خصوص انجام پروژه سی شارپ

جهت انجام پروژه های سی شارپ C# به کجا مراجعه کنیم؟ کدام موسسه بهترین خدمات را در حوزه انجام پروژه C# ارائه می دهد؟ آیا می توان با استفاده از خدمات یک موسسه در حوزه انجام پروژه سی شارپ  C# تمامی نیاز های پروژه را از ثبت سفارش انجام پروژه های سی شارپ در یک موسسه برآورده کرد؟ چگونه یک موسسه معتبر و حرفه ای در حوزه سفارش پروژه های دانشجویی سی شارپ  C# پیدا کنیم؟

هنگام ثبت سفارش در حوزه انجام پروژه طراحی سایت با سی شارپ C# شما با چنین سوال هایی روبرو می شوید که طبیعی است. با توجه به میزان اهمیت بالایی که پروژه سی شارپ دانشجویی برای شما دارد، ما به شما موسسه کارت پروژه را معرفی می کنیم.

موسسه بزرگ کارت پروژه یکی از بهترین و بزرگترین موسسات در حوزه انجام پروژه C# بوده و خدمات متنوع را به صورت کامل و جامع در این حوزه به شما ارائه می دهد. لازم است بدانید که تمامی خدمات موسسه کارت پروژه توسط بهترین  مهندسان و برنامه نویسان ارائه می شود.

از مهمترین و بهترین خدمات این موسسه در حوزه انجام پروژه سی شارپ  C# می توان به پشتیبانی و مشاوره دهی کامل به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته اشاره کرد. لازم است مشتریان گرامی بدانند که از زمان ثبت سفارش تا دریافت فایل نهایی و حتی پس از آن شما از یک مشاوره و پشتیبانی اختصاصی تیم کارت پروژه برخوردار خواهید شد.
پایان نامه و پروپوزال، پروژه‌های نرم افزاری، ترجمه خصوصی، برنامه نویسی، نگارش مقالات علمیانجام پروژه‌های نرم افزاری،برنامه نویسی و … با c#
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
 تمامی خدمات در موسسه کارت پروژه کامل و جامع است و شما با ثبت سفارش خود در این موسسه از نگارش صفر تا صدی پروژه برخوردار خواهید شد. نکته حائز اهمیت در سفارشات در موسسه کارت پروژه در زمینه انجام پروژه سی شارپ C# این است که این پروژه ها در مقطع و گرایش خاصی صورت نگرفته بلکه ما آماده پذیرای سفارشات شما در تمامی گرایش ها و مقاطع مختلف تحصیلی می باشیم. برخی از مهمترین خدمات موسسه کارت پروژه در زمینه انجام پروژه سی شارپ شامل موارد زیر می شود:

    پروژه های آماده c#
    انجام پروژه های اپن سورس سی شارپ
    سفارش انجام پروژه های ساده سی شارپ
    نمونه پروژه سی شارپ C#
    سفارش پروژه بازی با سی شارپ
    سفارش انجام مینی پروژه سی شارپ C#
    نجام پروژه درسی سی شارپ
    انجام پروژه کلاسی سی شارپ
    مشاوره و انجام پروژه های برنامه نویسی سی شارپ
    ساخت پروژه دانشجویی با سی شارپ

آشنایی با نرم افزار انجام پروژه C#

قبل از معرفی نرم افزار های مربوط به انجام پروژه C# سی شارپ باید به تعریف خود زبان برنامه نویسی سی شارپ بپردازیم. زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان cross platform  است که قابلیت اجرا روی همه سیستم عامل ها را دارد. این زبان برنامه نویسی یکی از پرکاربردترین زبان های دنیاست و می توان از آن در برنامه‌های وب، موبایل، بازی و ویندوز استفاده کرد.

 برنامه های زیادی جهت کد زنی زبان سی  شارپ  وجود دارد. یکی از معروف ترین و پر کارآمد ترین نرم افزارهای این زبان نرم افزار ویژوال استودیو است. این نرم افزار یک نرم افزار بسیار بزرگ و حرفه ای جهت کد نویسی انواع زبان های برنامه نویسی مثل  سی شارپ است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار پروژه های بسیار بزرگ و حرفه‌ای را طراحی و اجرا کنید. نکته حائز اهمیت در استفاده از برنامه ویژوال استودیو جهت انجام پروژه سی شارپ آشنایی کامل با کتابخانه ها و ویژگی های نرم افزار جهت اجرای پروژه است.
صفر تا صد پروژه‌های دانشگاهیانجام صفر تا صد پروژه های دانشگاهی c#
 مراحل ساده ثبت سفارش انجام پروژه‌های C#

هنگامی که تصمیم  به ثبت سفارش پروژه برنامه نویسی سی شارپ C# در یک موسسه می گیرید، اولین نکته ای که برایتان اهمیت دارد روش ثبت سفارش در آن موسسه است. اگر اقدام به ثبت سفارش در موسسه کارت پروژه می کنید لازم است بدانید که جهت ثبت سفارش انجام پروژه های دانشجویی سی شارپ  C# تنها کافیست وارد وب سایت موسسه شده و در قدم اول فرمی که برای  ارائه اطلاعات شما داده می شود را پر و به صورت کامل و جامع به موسسه ارائه دهید. همچنین برای اطلاع از نحوه سفارش پروژه سی شارپ دانشجویی می توانید از فرم سفارش موجود در ابتدای صفحه استفاده کنید.

 مهمترین نکته ای که در پر کردن فرم سفارش وجود دارد این است که خواسته ها و جزئیات پروژه را به صورت کامل و بدون هیچ گونه کم و کاستی ارائه دهید. کارشناسان پروژه، انجام پروژه سی شارپ C# را دقیقاً طبق جزئیاتی که شما ارائه می دهید ادامه می دهند، از این رو هر گونه تغییر یا حذف و اضافه پس از ثبت سفارش انجام پروژه سی شارپ می تواند نتایج نامطلوبی را به همراه داشته باشد.

پس از ارائه اطلاعات پروژه منتظر بمانید تا کارشناس پروژه با شما تماس بگیرد. هدف از انتظار بررسی جزئیات پروژه شما توسط کارشناسان موسسه جهت برآورد کردن هزینه‌ها و تعرفه های کلی پروژه است. همکاران ما در موسسه جزئیات پروژه شما را بررسی کرده و برآورد می کنند که هزینه های کلی پروژه چقدر می شود. آنها پس از تعیین هزینه های پروژه جهت اطلاع رسانی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
پروژه‌هات با حرفه‌ای‌هاانجام پروژه های c# توسط حرفه ای ها

در نهایت پس از اینکه مشتری گرامی با هزینه پروژه سی شارپ C# دانشجویی موافقت کند و مشکلی نداشته باشد نوبت پرداخت مرحله ای از هزینه های پروژه می‌رسد. در این مرحله بخشی از هزینه‌های کلی پروژه به عنوان بیعانه جهت اعتماد سازی بین مشتری و موسسه و ثبت قرارداد پرداخت خواهد شد.

شما با پرداخت بیعانه مراحل ثبت سفارش انجام پروژه های C# را به اتمام رسانده و از خدمات مهم کارت پروژه در زمینه انجام پروژه C# برخوردار خواهید شد. همانطور که مشاهده می‌کنید مراحل ثبت سفارش در موسسه کارت پروژه به همین راحتی است.
هزینه و تعرفه کاملا مناسب انجام پروژه های سی شارپ c#

هزینه های کلی یک پروژه با توجه به چه معیارهایی تعیین می شود؟  مهمترین معیارهای تعیین هزینه پروژه چیست؟ آیا با ثبت سفارش انجام پروژه های برنامه نویسی و دانشگاهی ارزان با سی شارپ C# کیفیت پروژه با مشکل مواجه می شود؟ چگونه یک موسسه معتبر در زمینه انجام پروژه دانشجویی سی شارپ ارزان و تضمینی پیدا کنیم؟ چنین سوالاتی هنگام ثبت سفارش انجام پروژه دانشجویی با استفاده از C# یکی از سوال های بسیار مهم برای مشتریان گرامی به خصوص قشر دانشجو مطرح است.
پروژه برنامه نویسی C# در کارت پروژه

با توجه به شرایط اقتصادی امروزه بسیاری از دانشجویان گرامی توانایی پرداخت هزینه‌های انجام پروژه های C# را ندارند و به این منظور از ثبت سفارش و انجام پروژه برنامه نویسی با سی شارپ  C#در یک موسسه و اخذ خدمات آن منصرف می شوند.

با توجه به اهمیت زیادی که انجام پروژه سی شارپ دارد تیم تخصصی کارت پروژه تصمیم گرفته است تا با در نظر گرفتن بودجه مورد نظر مشتری به خصوص دانشجویان گرامی هزینه ها و تعرفه های کلی پروژه را تعیین کند.
تمامی رشته‌ها در تمامی مقاطعانجام پروژه سی شارپ برای تمامی مقاطع و رشته ها

ناگفته نماند که افزون بر در نظر گرفتن بودجه مشتری قیمت گذاری پروژه ها بسته به عوامل مختلفی متفاوت بوده و برای قیمت گذاری یک پروژه عوامل زیر نیز در نظر گرفته می شود.

مقطع تحصیلی: مقطع تحصیلی از مهمترین موارد قیمت گذاری پروژه ها به شمار می‌رود. با توجه به اینکه پروژه های مقاطع تحصیلی بالاتر مثل مقطع تحصیلی دکترا نسبت به مقاطع تحصیلی پایین تر مثل کاردانی و کارشناسی بسیار پیچیده تر است، انتظار بر آن است تا هزینه های انجام پروژه سی شارپ C# در مقاطع تحصیلی بالاتر نیز بسیار افزایش خواهد یافت.

حجم پروژه: یکی دیگر از موارد بسیار مهم در قیمت گذاری انجام پروژه C# حجم پروژه است. در یک پروژه کم حجم ما از تعداد کارشناسان کمتر و زمان کمتر برای انجام پروژه بهره می گیریم اما در پروژه های بزرگ ممکن است ما از چندین کارشناس و تیم انجام پروژه های سی شارپ برای سرانجام رساندن پروژه شما بهره بگیریم. از این ‌رو انتظار می‌رود قیمت پروژه دانشجویی با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ در پروژه‌های بزرگ نسبت به پروژه های کوچک افزایش یابد.

فهرست و میزان سختی پروژه: فهرست و میزان پیچیدگی پروژه از دیگر موارد مهم در قیمت گذاری انجام پروژه دانشجویی سی شارپ C# بشمار می رود. همانطور که میدانید در مواردی که فهرست کوتاه بوده و سختی مطالب پایین باشد، مسلما تیم کارت پروژه، پروژه را به راحتی انجام داده و با یک کارشناس در سریعترین زمان ممکن پروژه را تحویل می دهد.

اما در مواردی که فهرست بلند باشد و مطالب پیچیده باشد، برای انجام تخصصی پروژه های سی شارپ یک تیم بزرگ تشکیل می شود، از این رو انتظار می رود که فهرست و میزان سختی نیز در قیمت گذاری انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان سی شارپ موثر است.

زمان انجام پروژه دانشجویی سی شارپ C#: زمان یکی دیگر از مواردی است که در قیمت گذاری پروژه موثر است. لازم است هنگام ثبت سفارش انجام پروژه های برنامه نویسی سی شارپ  دقت کنید که ثبت سفارش انجام پروژه دانشجویی فوری با سی شارپ با انجام پروژه های عادی از لحاظ قیمت متفاوت است، زیرا در انجام پروژه C# به صورت تضمینی و فوری کارشناسان پروژه فشرده کارکرده و تعداد کارشناسان افزایش می یابد. از این رو قیمت انجام پروژه دانشجویی سی شارپ در سریع ترین زمان ممکن بسیار بالاتر از انجام پروژه های عادی است.
بالاترین کیفیت، کمترین هزینه، سریع‌ترین زمانانجام پروژه c# با بالاترین کیفیت، کمترین هزینه، سریع‌ترین زمان
زمان بندی مورد نیاز انجام پروژه C#

اینکه زمان مورد نیاز انجام پروژه سی شارپ را چه کسی تعیین می کند بسته به شرایط مختلف متغیر است. بدان معنا که در مرحله اول در زمان ثبت سفارش مشتری گرامی زمان تحویل پروژه را مشخص می کند. سپس با بررسی جزئیات پروژه کارشناسان موسسه بررسی می کند که آیا می توانند در زمان مشخص شده پروژه را تحویل دهند یا خیر، توجه داشته باشید که پذیرش سفارشات موسسه با توجه به عوامل مختلفی که در موسسه وجود دارد مثل حجم سفارشات و کیفیت سفارشات متفاوت است.

در صورتی که کارشناسان قادر به تحویل به موقع پروژه به شما نباشند، اعلام می کنند که قادر به ثبت سفارش انجام پروژه سی شارپ C# شما نیستند.

در صورتی که کارشناسان ما قادر به ثبت سفارش شما نباشند، شما می توانید اقدام به ثبت سفارش انجام فوری پروژه دانشجویی با سی شارپ کنید. تنها نکته ای که باید در این زمینه بدانید این است که سفارش و انجام پروژه فوری دانشجویی با کدنویسی سی شارپ با پروژه های عادی از لحاظ قیمت متفاوت است. پس از ثبت سفارش انجام پروژه کدنویسی دانشجویی سی شارپ فوری تیم تخصصی کارت پروژه با یک برنامه‌ریزی خاص پروژه شما را انجام داده و دقیقاً در زمان مقرر شده آن را به شما تحویل خواهند داد.
تضمین کیفیت صد در صدی انجام پروژه C#

کارت پروژه برای تضمین کیفیت انجام پروژه های C# چه برنامه هایی دارد؟ چگونه می‌توان به کیفیت انجام پروژه C# در موسسه کارت پروژه اعتماد کرد؟ این دو پرسش، پرسش هایی هستند که متخصصان ما با سالها تجربه و پرونده موفق در کارنامه خود توانسته اند با افتخار آن را برای مشتریان گرامی تشریح دهند.
انجام سمینار، پایان‌نامه و پروژه انجام سمینار، پایان نامه و پروژه با c#

در رابطه با پرسش اول باید گفت که موسسه کارت پروژه سالهاست برنامه های مهمی را در زمینه تضمین کیفیت پروژه های خود انجام داده و توانسته از موفقیت های چشمگیری را در این زمینه از خود به جای بگذارد. شما می توانید  صرفاً با مشاهده نمونه پروژه هایی که در حوزه انجام پروژه سی شارپ C# در موسسه وجود دارد به کیفیت کار موسسه پی ببرید. در این نمونه کارها به خوبی کیفیت کار را مشاهده می‌کنید و می توانید با اعتماد خیال آسوده اقدام به ثبت سفارش در موسسه کارت پروژه کنید.

در رابطه با پرسش دوم باید گفت که موسسه کارت پروژه جهت کسب اعتماد شما در زمینه تضمین کیفیت راه های زیادی را ایجاد کرده است. یکی از این راه ها، پشتیبانی اختصاصی و شبانه روزی به مشتریان گرامی می باشد. شما می توانید با توجه به راه‌های ارتباطی که موسسه برای شما تعیین کرده است، از مشاوره شبانه روزی تیم تخصصی پروژه خود در موسسه کارت پروژه بهره مند شوید. با استفاده از این پشتیبانی می توانید از مراحل مختلف پروژه خود اطلاع حاصل نمایید.
گارانتی (تضمین) و راه‌های اعتماد در انجام پروژه‌های سی شارپ

خوشبختانه موسسه کارت پروژه با داشتن سالها تجربه و تخصص در حوزه انجام پروژه های سی شارپ 100 درصد تضمینی راه هایی را برای شما ایجاد کرده است تا بتوانید بدون هیچ نگرانی با اعتماد کامل اقدام به ثبت سفارش در این موسسه کنید، زیرا موسسه کارت پروژه با گارانتی کردن پروژه های خود و ایجاد راه های مختلف اعتماد سازی توانسته است در جلب رضایت شما به صورت موفق عمل کرده و بتواند صدها پروژه موفق را در زمینه انجام پروژه سی شارپ c# توسط صدها برنامه نویس سی شارپ در کارنامه خود به ثبت برساند.

ما با ایجاد گارانتی و راه های اعتماد سازی ثابت کرده ایم که مهمترین هدف ما از ارائه خدمات در حوزه انجام پروژه به زبان برنامه نویسی سی شارپ رضایت صددرصدی مشتریان گرامی می باشد.
سریع، دقیق، مطمئن، ممتاز
برای کسب و کارهایی که به یک زبان چند الگویی نیاز دارند پیشنهاد می‌شود. با سفارش پروژه سی شارپ، می‌توانید از مزایای یک زبان برنامه نویسی شیء‌گرا و دارای مدل های تابعی برخوردار شوید. سایت جاوا پرو، با ارائه سفارش پروژه #c به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا با استفاده از این زبان بتوانند پروژه های برنامه نویسی خود را توسعه دهند.
برای انجام پروژه سی شارپ، خوب است که بدانید این زبان برنامه نویسی توسط شرکت مایکروسافت و موسسه دات نت ساخته شده است، همچنین بعدها برای بالا بردن کیفیت این زبان برنامه نویسی، از استانداردهای ECMA و ISO استفاده کردند. انجام پروژه #c، نسبت به دیگر پروژه های برنامه نویسی ساده تر است، همینطور شیء‌گرا و مدرن بودن این زبان، محبوبیت آن را چندین برابر می‌کند. از سی شارپ برای پروژه هایی مثل تولید نرم افزار دسکتاپ و موبایل بهره می‌گیرند.
انجام پروژه سی شارپ، برای فرایندهایی مثل توسعه و طراحی بازی نیز صورت می‌گیرد. در کنار ساخت بازی، تمام برنامه هایی که تحت وب تولید می‌شوند، با استفاده از سی شارپ می‌توانید‌ آنها را کدنویسی کنید. برای توسعه نرم افزارهای تحت وب، معمولا از بسترهایی مانند WinForms، WPF و UWP استفاده می‌گردد.
از فریمورک های سی شارپ می‌توانید برای سیستم عامل هایی مثل اندروید و IOS، نرم افزارهای کاربردی ایجاد کنید. فریمورک های ASP.NET MVC و ASP.NET Core، به خوبی می‌توانند برنامه هایی که تحت وب هستند را توسعه دهند. اگر روی این زبان برنامه نویسی تسلط کافی داشته باشید، می‌توانید سفارش پروژه #c بیشتری نیز از سایت جاواپرو دریافت کنید.

 

سفارش انجام سی شارپ (C#) با قیمت منصفانه و تحویل به موقع

برنامه نویسی سی شارپ


هزینه های انجام پروژه سی شارپ
انجام پروژه سی شارپ، با استفاده از کادر متخصص برنامه نویسی سایت جاواپرو صورت می‌پذیرد. هزینه هایی که بابت سفارش پروژه سی شارپ می‌پردازید، رابطه مستقیم با مدت زمان و حجم پروژه ای دارد که سفارش می‌دهید. اگر پروژه شما فقط در حد ایجاد یک نرم افزار موبایل باشد، قطعا هزینه زیادی شامل پروژه نمی‌شود. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در زمینه هزینه های پروژه دریافت کنید، می‌توانید با کارشناسان سایت جاواپرو در تماس باشید.
پیش نیازهای انجام پروژه سی شارپ
•    دانش اولیه در زمینه برنامه نویسی سی و سی پلاس پلاس
•    تسلط روی اصول اولیه برنامه نویسی
•    درک مناسب از مفهوم OOP
مزایای انجام پروژه #c
انجام پروژه سی شارپ، مزایای زیادی نسبت دیگر پروژه های برنامه نویسی دارد. در بیشتر زبان های برنامه نویسی، شما باید برای انجام یک پروژه از دیگر زبان ها نیز کمک بگیرد؛ اما به خاطر اینکه سی شارپ یک زبان چند منظوره است، نیاز به استفاده از زبان های دیگری ندارید.
•    سی شارپ زبانی است که با استفاده از آن می‌توانید کدهایی که بعدا نیاز دارید را نگه دارید یا آنها را بهینه کنید.
•    توسعه زبان برنامه نویسی سی شارپ آسان تر از زبان های دیگر است.
•    توابع به صورت روان تر اجرا می‌شوند و از کلاس های کتابخانه سی شارپ استفاده می‌کنند.
•    امنیت زبان برنامه نویسی سی شارپ بالا است؛ زیرا امکان تبدیل برای این زبان وجود ندارد.
•    دستوراتی که می‌نویسید را می‌توانید در آینده با زبان های دیگری ترکیب کنید.
•    فضای بدون استفاده و کش اضافی، به صورت خودکار پاکسازی می‌شوند.
•    مایکروسافت فضای خوبی را برای این زبان فراهم کرده است تا راحت تر توسعه یابد.
•    برای نگهداری زبان برنامه نویسی سی شارپ، هزینه های کمتری نسبت به زبان های دیگر می‌پردازید.
•    کار با زبان سی شارپ آسان است و اگر زبان سی و سی پلاس را بشناسید، کارتان راحت تر هم خواهد شد.
•    زبان برنامه نویسی سی شارپ کاربردهای زیادی دارد و به راحتی می‌توانید هر نوع برنامه ای را با آن توسعه دهید.

 

سفارش انجام پروژه سی شارپ توسط برنامه نویسان حرفه ای جاواپرو

یادگیری سی شارپ


آیا انجام پروژه سی شارپ آینده ای هم دارد؟
انجام پروژه سی شارپ، تا وقتی مایکروسافت از آن پشتیبانی می‌کند آینده خوبی دارد. زبان های زیادی هستند که می‌توانید برای درک بهتر برنامه نویسی، آنها را یاد بگیرید؛ ولی زبان برنامه نویسی سی شارپ یک حریف قدرتمند برای دیگر زبان ها محسوب می‌شود. شرکت مایکروسافت، هزینه های سنگینی را متحمل شده است تا این زبان را در دسترس توسعه دهندگان قرار دهد، پس نگرانی بابت آینده این زبان برنامه نویسی نداشته باشید.


انجام پروژه های سی شارپ آسان است
انجام پروژه #c، مثل دیگر پروژه های برنامه نویسی سخت نیست، فقط کافی است که اصول برنامه نویسی و کار با زبان سی را درک کرده باشید. سی شارپ یک زبان برنامه نویسی سطح بالا محسوب می‌شود، همچنین کدهای این زبان برنامه نویسی شباهات زیادی به زبان جاوا دارند. اگر یک منبع خوب برای یادگیری این زبان داشته باشید، در هنگام انجام پروژه کمتر ممکن است با چالش روبرو شوید.


با سی شارپ بازی بسازید
انجام پروژه #c، در قالب ساخت و توسعه بازی هم مطرح می‌شود؛ اما بدانید که برای ساخت بازی مسیر سختی را باید طی نمایید. زمانی که قصد دارید با سی شارپ بازی طراحی کنید، صفر تا صد کار بر دوش خودتان قرار می‌گیرد. در ساخت بازی با سی شارپ، دیگر به توابع آماده ای که از پیش نوشته اید دسترسی های لازم را ندارید. باید تمام توابعی که نیاز دارید را دوباره بنویسید، همچنین نمی‌توانید آپدیت ها را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.

 

 

 

چگونه پروژه سی شارپ (#C) خود را انجام دهیم؟

انجام پروژه سی شارپ


بیشتر توسعه دهندگان، برای ساخت بازی فقط از زبان سی شارپ استفاده نمی‌کنند، بلکه این زبان را همراه با یک موتور بازی پیش می‌برند. موتورهای بازی فرصتی را برای برنامه نویسان ایجاد می‌کنند، تا با استفاده از آن بتوانند راحت تر بازی را توسعه دهند. این موتورها، اصول اولیه مثل گرافیک بازی و صدا را به برنامه نویسان ارائه می‌دهند، تا روند ساخت بازی سرعت بیشتری بگیرد.
شاید برای شما جلب باشید که موتورهایی مانند Unity، Godot و UrhoSharp از زبان برنامه نویسی سی شارپ برای توسعه خود استفاده می‌نمایند. آسان بودن یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ باعث شده است که بیشتر توسعه دهندگان با #c بازی بسازند. محبوبیت این زبان برنامه نویسی برای موتورهای بازی نیز به همین منظور زیاد است، با این حال فقط این موارد نیستند که اهمیت ساخت بازی با سی شارپ را بالا می‌برند.

 

 azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com

سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی سی شارپ (c#) با قیمت منصفانه و تحویل به موقع

سفارش انجام پروژه با قیمت مناسب

قیمت منصفانه انجام لنواع پروژه

تحویل با کیفیت پروژه های دانشگاهی

برنامه نویس حرفه ای جهت انجام انواع پروژه

تحویل به موقع و سریع پروژه های شما

پشتیبانی از آغاز تا انتهای و بعد از تحویل پروژه

 

سفارش پروژه برنامه نویسی از طریق واتساپ

 

 

سفارش انجام پروژه برنامه نویسی از طریق ایتا

سفارش پروژه های برنامه نویسی از طریق سروش

 

 

 

سفارش انجام پروژه برنامه نویسیسفارش سریع از طریق پیامک(کلیک کن)

 

 

 

 

 

 

 

چگونه پروژه خود را سفارش دهیم؟

 

 

 

 

انجام پروژه سی شارپ

اگر در انجام پروژه یا تدریس خصوصی یا منتوری پروژه های زبان برنامه نویسی سی شارپ نیاز به کمک داشتی ما در جاواپرو می‌توانیم به شما کمک کنیم.

پروژه های کوچک تا بزرگ و تجاری

از پروژه ها و تمرین های ساده تا پروژه های بزرگ و تجاری زبان برنامه نوییسی #C می‌توانید به جاواپرو واگذار کنید.

قیمت منصفانه

پروژه شما بین برنامه نویسان و مجریان مختلف به مناقصه گذاشته می‌شود و قیمت مناسب و اقتصادی به شما پیشنهاد می‌شود.

کیفیت ممتاز

تمام تلاش مون این است که پروژه و خروجی نهایی با کیفیت بالا و مورد قبول کارفرما واقع شود.

برنامه نویسان حرفه ای

با اطمینان می‌توانید پروژه خود را به برنامه نویسان حرفه ای و مجریان و با تجربه و با رزومه عالی و فیلتر شده جاواپرو واگذار کنید

تحویل به موقع پروژه

از دغدغه های اصلی کارفرمایان و دارای اهمیت حتی بالاتر از مبلغ پروژه، تحویل به موقع و سریع پروژه است که جاواپرو کامل متوجه این موضوع است و استفاده از برنامه نویسان با سرعت عمل بالا جز اولیت های جاواپرو است.

پشتیبانی عالی

از آغاز تا انتهای پروژه و حتی بعد از تحویل پروژه تا 72 ساعت پشتیبانی از پروژه و کارفرما در دستور کار جاواپرو قرار خواهد گرفت و منظور از پشتیبانی پاسخگویی سریع به سوالات و ابهامات کارفرما، رفع و برطرف کردن مشکلات و خطاهای احتمالی پروژه ،کمک در اجرا و تست و نحوه کار با پروژه است
انجام پروژه سی شارپ (#C)

سایت همیار پیپر دارای تجربه ای چندین ساله در انجام پروژه زبان برنامه نویسی #C است که می تواند تمامی پروژه های موجود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برایتان انجام دهد.همیار پیپر به لطف مجری های تحصیل کرده در بهترین دانشگاه های داخل کشور و سایر نقاط جهان موفق به کسب رزومه ای درخشان در انجام پروژه سی شارپ گردیده است که ضامن کیفیت در انجام پروژه هاست.برای سفارش پروژه #C میتوانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۰۱۲۲ اقدام نمایید.

آیدی تلگرام ما جهت ثبت سفارش hamyarpaper@ می باشد.همین حالا سفارش دهید.
زبان برنامه نویسی سی شارپ :

سی شارپ ( #C)، زبانی شیءگرا و سطح بالا از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات‌نت شرکت مایکروسافت است

زبان سی شارپ، یک زبان برنامه‌نویسی چند الگویی و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شیءگرا و جز گرا و در بستر دات نت می‌باشد. این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز دربر گرفت. سی شارپ یکی از ۴۴ زبان برنامه‌نویسی است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از چارچوب دات‌نت پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود.

زبان سی شارپ با قدرت و در عین حال سطح بالایی خود توانسته توجه بسیاری از برنامه نویسان را به خود جلب کند.
پروژه های دیگری که قابل انجام است :

انجام پروژه برنامه نویسی جاوا

انجام پروژه زبان برنامه نویسی C

انجام پروژه های یادگیری ماشین
زمان بندی پروژه زبان برنامه نویسی #C در همیاپیپر چگونه است؟

زمان بندی پروژه زبان برنامه نویسی #C توسط کارفرما تعیین می گردد.ممکن است پروژه شما فوری باشد و یا زمان زیادی برای انجامش داشته باشید.درصورت فوری بودن ما سعی می کنیم در اسرع وقت کار را برایتان انجام دهیم و معمولا هزینه برای انجام پروژه های فوری کمی بیشتر از پروژه هایی با زمان بیشتر تعیین می گردد.اگر پروژه شما چند مرحله ای باشد و بصورت زمانبندی شما ، پروژه زبان برنامه نویسی #C شما را تحویل خواهیم داد و با تایید هر مرحله سراغ مرحله بعدی می رویم و درصورت نیاز به اصلاح در هر مرحله این کار را برای شما انجام می دهیم.
هزینه ارسال سفارش پروژه #C و بررسی اولیه چقدر است؟

هزینه سفارش پروژه #C و بررسی اولیه آن در سایت همیارپیپر رایگان است و بعداز بررسی و برآورد هزینه پروژه شما می توانید برای انجام آن تصمیم گیری نمایید.
نحوه قیمت گذاری سفارش پروژه زبان برنامه نویسی #C من چگونه است؟

قیمت گذاری پروژه سی شارپ شما براساس سختی کار و زمانی که صرف آن می شود و میزان فوری بودن آن تعیین می گردد.قیمت گذاری کار شما توسط ده ها مجری متخصص انجام می شود و بهترین قیمت به شما ارائه می گردد.
بررسی و قیمت گذاری پروژه زبان برنامه نویسی سی شارپ من چقدر زمان خواهد برد؟

بررسی پروژه برنامه نویسی #C شما نهایتا ۵ ساعت طول خواهد کشید.اگر پروژه شما یک پروژه بزرگ باشید ممکن است این زمان به ۲۴ ساعت افزایش یابد.اما قالبا زمان بررسی و قیمت دهی زیر ۵ ساعت می باشد.اگر پروژه فوری دارید که نیاز به بررسی سریعتر دارد به پشتیبانی اعلام کنید تا سریعتر اقدام شود.
نحوه سفارش پروژه زبان برنامه نویسی #C:


پروژه های سی شارپ (C# Project)
جدیدترین
جداکردن سطرهای متن
پروژه های سی شارپ (C# Project)
پروژه تشخیص و جدا کردن سطر از تصویر در سی شارپ
نوامبر 28, 2022
برنامه تبدیل متن به اکسل
پروژه های سی شارپ (C# Project)
تبدیل فایل متنی به اکسل در سی شارپ
آموزش پروژه محور تولید اعداد تصادفی در سی شارپ
پروژه های سی شارپ (C# Project)
آموزش پروژه انتخاب اعداد تصادفی در سی شارپ
چارت در سی شارپ
پروژه های سی شارپ (C# Project)
پروژه ساخت چارت در سی شارپ
پروژه انبار با سی شارپ
پروژه های سی شارپ (C# Project)
پروژه مدیریت انبار با سی شارپ
پروژه آموزش دیتاگریدویو
پروژه های سی شارپ (C# Project)
پروژه انتقال سطرهای دو دیتاگریدویو به یکدیگر
ژوئن 10, 2019
0
bmi-1
پروژه های سی شارپ (C# Project)
پروژه محاسبه شاخص توده بدنی
مارس 23, 2019
0
پروژه های سی شارپ (C# Project)
پروژه محاسبه دقیق سن
ژانویه 13, 2019
0
multi-tiff
پروژه های سی شارپ (C# Project)
پروژه دبیرخانه سی شارپ
ژانویه 7, 2019
0
tiff in c
پروژه های سی شارپ (C# Project)
پروژه نمایش و ذخیره فایل های مولتی tiff
ژانویه 4, 2019
2
NGO member
پروژه های سی شارپ (C# Project)
پروژه انجمن دبیران سی شارپ
نوامبر 9, 2018
2
1
2
3
صفحه 1 از 3
دسته‌ها

    آموزش برنامه نویسی PHP
    آموزش برنامه نویسی آردوینو
    آموزش برنامه نویسی سی شارپ
    پروژه ASP.Net
    پروژه های آردوینو
    پروژه های الکترونیک
    پروژه های سی شارپ (C# Project)
    همه پروژه ها

آخرین دیدگاه‌ها

    سید هاشم غفوری یزدی در پروژه صندوق قرض الحسنه سی شارپ
    سید هاشم غفوری یزدی در پروژه صندوق قرض الحسنه سی شارپ
    سید هاشم غفوری یزدی در پروژه صندوق قرض الحسنه سی شارپ
    مدیر سایت در پروژه صندوق قرض الحسنه سی شارپ
    سید هاشم غفوری یزدی در پروژه صندوق قرض الحسنه سی شارپبرای سفارش انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ میتوانید از طریق واتس اپ و تلگرام در ما انجا

م پروژه سی شارپ :

معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ :

سی شارپ ، زبانی شیءگرا و سطح بالا از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات‌نت شرکت مایکروسافت است.زبان سی شارپ، یک زبان برنامه‌نویسی چند الگویی و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شیءگرا و جز گرا و در بستر دات نت می‌باشد.
این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز در بر گرفت. سی شارپ یکی از ۴۴ زبان برنامه‌نویسی است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از چارچوب دات‌نت پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود.
زبان سی شارپ با قدرت و در عین حال سطح بالایی خود توانسته توجه بسیاری از برنامه نویسان را به خود جلب کند.این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شیءگرا بودن ساخته شد.
آندرس هجلزبرگ، طراح زبان برنامه‌نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان سی شارپ را بر عهده داشت. این زبان دارای دستوری شیءگرا مشابه ++C است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفی تأثیر پذیرفته‌است.
در ابتدا نام این زبان COOL بود که مخفف C like Object Oriented Language بود، هر چند در ژوئیه ۲۰۰۰، زمانی که مایکروسافت پروژه را عمومی اعلام کرد، اسم آن به سی شارپ تغییر پیدا کرد. آخرین نسخه آن نسخه ۵٫۰ است که همزمان با دات‌نت ۴٫۵ در اوت ۲۰۱۲ منتشر شد.
اهداف طراحی زبان :

۱- استاندارد ECMA این اهداف طراحی زبان را برای سی شارپ بر آورده می‌سازد:

۲- سی شارپ یک زبان برنامه‌سازی ساده، مدرن، برای اهداف عمومی و شیءگرا است.

۳- به دلیل اهمیت داشتن موضوع نیرومندی و دوام و بهره‌وری برنامه‌نویس، زبان دارای چک‌کننده Strong Type، چک‌کننده مرزهای آرایه، تشخیص حالت‌هایی که یک متغیر مقداردهی اولیه نشده‌است، قابلیت انتقال کدها و Garbage Collection خودکار است.

۴- این زبان برای استفاده در اجزای توسعه نرم‌افزار برای دستیابی به مزایای سامانه‌های توزیعی در نظر گرفته شده‌است.

۵- قابلیت انتقال برنامه‌نویس بسیار مهم است، خصوصاً برای آن دسته از برنامه‌نویسانی که با زبان‌های C و C++ آشنا هستند.

۶- پشتیبانی از این زبان برای بین‌المللی شدن بسیار مهم است.

۷- زبان سی شارپ برای نوشتن برنامه‌ها برای سامانه‌های تعبیه شده و میزبان در نظر گرفته شده‌است، سیستم‌عامل‌های پیچیده بسیار بزرگ گرفته تا توابع اختصاصی بسیار کوچک.
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
۸- هر چند برنامه‌های نوشته شده با سی شارپ طوری هستند که از لحاظ حافظه و پردازنده مورد نیاز مقرون به صرفه باشند، ولی خود زبان از لحاظ اندازه و کارایی به خوبی زبان‌های C و اسمبلی نیست.
انجام پروژه با سی شارپ :

تیم برنامه نویسی و نرم افزاری ProgRun با سابقه طولانی و درخشان در زمینه ی برنامه نویسی به زبان های مختلف و انجام در زمینه های مختلف این افتخار را دارد تا با انجام پروژه با موضوعات مختلف با زبان سی شارپ در خدمت کاربران عزیز باشد.
برخی از بان ها و نرم افزارهای مورد استفاده در انجام پروژه های سی شارپ :

۱- محیط برنامه نویسی : Microsoft Visual Studio (ورژن درخواستی مشتری)
۲- زبان برنامه نویسی : سی شارپ
۳- تکنولوژی : دانت نت فریم ورک
۴- پلت فرم : ویندوز – تحت ویندوز
۵- حالت اتصال به بانک اطلاعاتی :  ADO.Net , Linq ,Entity Framework (به انتخاب مشتری)
۶- بانک اطلاعاتی : Microsoft Sql Server (ورژن درخواستی مشتری)
۷- انواع نرم افزارهای گزارش گیری (درخواستی مشتری)
روژه های برنامه نویسی سی شارپ #c

می 15, 2019 , admin    , پیغام بگذارید   

تیم نرم افزاری و برنامه نویسی azsoftir با سابقه طولانی در زمینه طراحی و پیاده سازی  سیستم های نرم افزای آمادگی دارند انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ (#c) در زمینه های  مختلف ذر کمترین زمان ومناسب ترین هزینه  پروژه های برنامه نویسی سی شارپ رو تحویل دهد.

پروژهای زیر در زبان برنامه نویسی سی شارپ قابل انجام است :
انجام پروژه  برنامه نویسی سی شارپ #c
انجام پروژه  نرم افزاری سی شارپ #c
انجام پروژه تجاری برنامه نویسی سی شارپ #c
سفارش پروژه های برنامه نویسی سی شارپ #c
پروژه سی شارپ c#

 
انجام پروژه تجاری برنامه نویسی سی شارپ WPF

لطفا برای سفارش پروژه بر روی دکمه سفارش انجام پروژه  برنامه نویسی سی شارپ #c دات نت در پایین صفحه کلیک کنید.

برخی از تکنیک های مورد استفاده در انجام پروژه های برنامه نویسی سی شارپ نت #c سی شارپ csharp

برخی ازتکنولوژیهای مورد استفاده در انجام پروژه های سی شارپ csharp c# c-

۱- محیط کد نویسی : Microsoft Visual Studio (نسخه پیشنهادی  )
۲- زبان برنامه نویسی (programing language) : سی شارپ  csharp c# c
۳- تکنولوژی(Technology) : دانت نت فریم ورک (dot net Frameworks)
۴- محیط اجرا برنامه : ویندوز – تحت ویندوز
۵- تکنولوژی استفاده در دیتابیس :  ADO.Net , Linq ,Entity Framework (به انتخاب مشتری)
۶- دیتابیس  : Microsoft Sql Server (نسخه پیشنهادی )
۷- گزارش گیری مختلف

انجام پروژه سی شارپ #c

 سفارشات

کارشناسان گروه azspftir آمادگی دارند انجام پروژه های کدنویسی  سی شارپ (C#) شما را در زمینه ها  و سطوح مختلف  علمی و صنعتی انجام دهند و آن را با بهترین کیفیت، بهترین قیمت و در زمان کوتاه تحویل نمایند.
انجام پروژه سی شارپ (C#)

برای ثبت سفارش پروژه سی شارپ csharp c# c برای ثبت سفارش کلیک کنید یا از طزیق ایمیل azsoftir@gmail.com ارسال کنید .

کلیه سفارشات در سیستم ثبت می‌گردند. این سیستم به منظور پیگیری راحت تر و دقیق تر سفارش ها طراحی شده است.
کارشناسان azsoftir پروژه پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
پس از توافق بر اساس زمان  و هزینه انجام پروژه و پرداخت حداقل 50% از هزینه انجام کار بعنوان پیش پرداخت دریافت شده و کار روی پروژه آغاز خواهد شد.

از آن جایی انجام پروژه سی شارپ cashrp c# c  با سافت ور (نرم افزار های مختلفی انجام می شود ) هزینه انجام با توجه امکانات و ویژگیهای شما متغیر خواهد بود.
لذا باید توسط تیم توسعه پروژه بررسی و تعیین هزینه شود.

حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه انجام پروژه سی شارپ (C#) با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
لذا شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.
برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده می شوند.

visua studio

معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ csharp و #c

 

سی شارپ (#C) زبان برنامه نویسی سطح بالا که در سال 2000 میلادی در چارچوب زبانهای تحت دانت توسط ماکرو سافت معرفی شد.زبان برنامه نویسی سی شارپ از خانواده  زبان های سی به حساب می اید.

زبان برنامه نویسی سی شارپ مدل تابعی وچند الگویی وشی گرا در بستر دانت می باشد و از سی شارپ می توان برای ساخت برنامه تخت وب وویندوز وبازی وموبایل استفاده کرد.

#c

این زبان چون در چار چوب ویژوال استودیو دات نت عرضه شده کد هایی نوشته با آن تفاوت چندانی با کدهای تولید شده با سایر زبان های برنامه نویسی دانت فریم ورک نداردوکتابخانه های تولید شده توسط هم قابل استفاده است .

این زبان بر اساس اصل ساده بودن ومدرن بودن و شی گرایی ساخته شده است.

آندرس هجلزبرگ، طراح زبان  کد نویسی برنامه‌نویسی دلفی، رهبری  تیم دیزاینر  سی شارپ را بر عهده داشت. این زبان دارای دستورات  شیءگراشبیه  سی پلاس پلاس  است و به شدت از زبان‌های java و  delphi تأثیر گرفته است .

frame work

زبان برنامه تنویسی سی شارپ استفاده های گوناگونی دارد. از جمله کاربردهای  شارپ استفاده از آن در تکنولوژی طراحی صحفات وب asp.net  است .این تکنولوژی از قوی ترین ابزارهای طراحی صفحات وب است .

با استفاده از سی شارپ #c می توان هر برنامه تحت ویندوز را توسعه داد وهمچنین زبان برنامه نویسی سی شارپ با استفاده از تکنولوژی Wpf یک تکنولوژی بسیار قدرتمند برای توسعه برنامه های تحت وب است .این تکنولوژی هم بر پایه دات نت هست با استفاده از آن می توان برنامه های تحت ویندوز را توسعه داد.

با سرمایه گذاری بیشتر شرکت ماکروسافت بر روی زماراین امکان تولید اپلیکیش های تحت موبایل با سی شارپ نیز میسر گردید که استفاده و محبوبیت سی شارپ #c چند برابر کرد .

با زبان سی شارپ چه برنامه هایی را می توان توسعه داد؟

سی شارپ قابل پشتیبانی وتوسعه اپلیکیش های موبایلی را نیز رائه می دهد .

ماکروسافت با خرید سهام شرکت zamarin قدمهای بسیار بزرگی را در مسیر توسعه و رشد استفاده بیشتر از سی شارپ برداشت .زمارین محیطی را برای تولید برنامه هایی به زبان سی شارپ جهت اجرا بر  روی گوشیهایی دستگاه های اندرویدی و ios فرام می اورد .

سی شازپ می تواند برنامه هایی با کارایی بالا  برای اجرا بر روی اندروید وای او اس تولید می کند .

در صورتی که نیاز به سایت برای کسب وکار خود دارید سی شارپ و asp.net  میتواند گزینه خوبی برای طراحی وتوسعه سایت فرام می اورد .

همچنین به کمک شی شارپ می توان نرم افزارهای تحت ویندوز وحتی مک تولید کرذ.حتی قسمت های زیادی از ویندوز 10 بوسیله شی  شارپ #cطراحی وکد نویسی شده است.

چرا سی شارپ بر روی دات نت نیز ارائه می شود؟

دانت یک چارچوب مشخصی را که از صد ها کتابخانه رایگان است را فرا هم می کندوسی شارپ از زبانهای مهم ومعروف اراوه شده بر روی دات نت است.
انجام پروژه های  سی شارپ
برخی از پروژه های برنامه نویسی سی شارپ عبارتند از:
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
انجام پروژه های  سی شارپ طراحی و توسعه برنامه های دسکتاپ
انجام پروژه های  سی شارپ ساخت برنامه های موبایل با استفاده از Xamarin.Forms
انجام پروژه های  سی شارپ توسعه وب سایت با فریم ورک ASP.NET MVC
انجام پروژه های  سی شارپ ساخت برنامه های وب سرویس با استفاده از WCF (Windows Communication Foundation)
طراحی و پیاده‌سازی برنامه های پایگاه داده با استفاده از SQL Server و Entity Framework
انجام پروژه های  سی شارپ پیاده سازی الگوریتم های پیشرفته در حوزه های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین
انجام پروژه های  سی شارپ طراحی و ساخت بازی های کامپیوتری با استفاده از Unity و C#

همچنین در صنعت نرم افزار، سی شارپ به عنوان یکی از زبان های برنامه نویسی جدید و قدرتمند جای خود را پیدا کرده و استفاده گسترده ای در توسعه نرم افزارهای تجاری، بازی های رایانه ای، برنامه های دسکتاپ و موبایل، وب سایت ها و خدمات وب با پایگاه داده دارد.

انجام پروژه های  سی شارپ توسعه برنامه های شبکه با استفاده از سوکت ها و TCP/IP
انجام پروژه های  سی شارپ پیاده سازی رابط کاربری با استفاده از WPF (Windows Presentation Foundation) و WinForms (Windows Forms)
طراحی و ساخت برنامه های اداری، حسابداری و مالی با استفاده از سی شارپ و .NET Framework
انجام پروژه های  سی شارپ ساخت برنامه های کنترل صنعتی (SCADA) و اتوماسیون صنعتی با استفاده از سی شارپ و فریمورک‌های مرتبط
ایجاد برنامه های گرافیکی و سه بعدی با استفاده از OpenGL و SharpGL
توسعه برنامه های دارای امنیت بالا و رمزگذاری با استفاده از ابزارهای مرتبط با امنیت مانند CryptoAPI و Secure Sockets Layer (SSL)

با در نظر گرفتن حوزه‌های مختلف کاربردی که سی شارپ و .NET Framework در آن‌ها به کار می‌روند، می‌توان گفت که این زبان و فریمورک یکی از پرکاربردترین و جامع‌ترین ابزارهای برنامه نویسی در صنعت نرم افزار است.

انجام پروژه های  سی شارپ ساخت ابزارهای تحلیل داده و داده کاوی با استفاده از سی شارپ و فریمورک‌های مرتبط مانند ML.NET

طراحی و پیاده‌سازی برنامه‌های رباتیک با استفاده از ROS (Robot Operating System) و C#
پیاده‌سازی برنامه‌های درمانی با استفاده از سی شارپ و .NET Framework، به عنوان مثال برنامه‌های بازیابی حرکتی برای بیماران
توسعه ابزارهای مدیریت پروژه و گروهی با استفاده از سی شارپ و ASP.NET

پیاده‌سازی برنامه‌های IoT با استفاده از سی شارپ و .NET Micro Framework
ساخت برنامه‌های اجرایی از قبیل EXE، DLL و Windows Service با استفاده از سی شارپ و .NET Framework
انجام پروژه های  سی شارپ توسعه برنامه‌های هوشمند پردازش تصویر با استفاده از سی شارپ و فریمورک‌های مربوطه.

در کل، سی شارپ یکی از پرکاربردترین و چابک‌ترین زبان های برنامه نویسی در صنعت نرم افزار است که قابلیت توسعه پروژه های متنوع و با سطح پیچیدگی مختلف را داراست.

همچنین انجام پروژه های  سی شارپ  از ویژگی‌هایی مانند بالا بودن سرعت، پایداری و قابلیت همکاری با دیگر زبان‌های برنامه نویسی بهره می‌برد که باعث شده است که این زبان در صنعت نرم افزار بسیار محبوب باشد.

علاوه بر این، یکی از فواید استفاده از انجام پروژه های  سی شارپ، این است که با استفاده از فریم‌ورک .NET می‌توان از کتابخانه‌های مختلفی که برای آن توسعه داده شده است، استفاده کرد و بدون نیاز به نوشتن کد جدید، قابلیت همکاری با دیگر برنامه‌ها را داراست.

بنابراین، می‌توان گفت که انجام پروژه های  سی شارپ  به عنوان یک زبان برنامه نویسی پویا و قدرتمند، در صنعت نرم افزار و توسعه پروژه های مختلف، جایگاه مناسبی دارد و امیدواریم که با رشد و توسعه هر چه بیشتر این زبان، امکانات و قابلیت‌های بیشتری در اختیار برنامه نویسان قرار گیرد.

همچنین سی شارپ به عنوان یک زبان برنامه نویسی شیء‌گرا، از ویژگی‌هایی مانند انعطاف‌پذیری بالا، قابلیت باز استفاده کد و خوانایی بالا برخوردار است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که توسعه پروژه های بزرگ و پیچیده در سی شارپ با داشتن کد ماژولار و سازماندهی شده، بسیار راحت‌تر باشد.

از دیگر ویژگی‌های انجام پروژه های  سی شارپ می‌توان به امکانات جامع دستور زبان، پشتیبانی از ویژگی‌های مدرن و پیشرفته مانند LINQ (Language Integrated Query) و Async/Await، قابلیت پشتیبانی از ویژگی‌های امنیتی برای کنترل دسترسی کاربران و سیستم، و همچنین پشتیبانی از برنامه نویسی چند رشته‌ای اشاره کرد.

در کل، با توجه به ویژگی‌های بسیاری که انجام پروژه های  سی شارپ  دارد، این زبان برنامه نویسی یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه نویسی در صنعت نرم افزار است و توسعه پروژه های مختلف در این زبان، باعث شده است که برنامه نویسان و شرکت‌های بسیاری از آن استفاده کنند.

علاوه بر این، با وجود پشتیبانی گسترده از جامعه .NET و ابزارهای مرتبط، توسعه پروژه های سی شارپ به راحتی قابل انجام است. در واقع، بسیاری از ابزار‌های مختلف برای توسعه سریع و آسان برنامه‌ها با استفاده از سی شارپ طراحی شده‌اند.

همچنین با توجه به پلتفرم متنوعی که سی شارپ و .NET Framework برای توسعه نرم افزارها فراهم می‌کنند، می‌توان برنامه های دسکتاپ، موبایلی، وبی، کنترلر صنعتی، بازی های رایانه ای و حتی برنامه های با پایگاه داده را با استفاده از این زبان توسعه داد.

بدیهی است که با روند رو به رشد فناوری و صنعت نرم افزار، انجام پروژه های  سی شارپ به عنوان یکی از زبان های محبوب و پرکاربرد در این حوزه، همچنان به رشد و توسعه خود ادامه خواهد داد و در آینده نیز جایگاه مهمی در صنعت نرم افزار خواهد داشت.

یکی از ویژگی‌های دیگر انجام پروژه های  سی شارپ، قابلیت تعامل با زبان‌های دیگر است. به عنوان مثال، با استفاده از فریمورک‌هایی مانند Mono، می‌توان برنامه های سی شارپ را برای پلتفرم‌های دیگری مانند لینوکس و macOS نیز به راحتی توسعه داد.

همچنین با توجه به اشتراک بسیاری از ویژگی‌های انجام پروژه های  سی شارپ با زبان‌های دیگری مانند جاوا، در صورتی که برنامه نویسانی قصد دارند از چند زبان برای توسعه پروژه‌های خود استفاده کنند، این زبان به عنوان یک زبان پرکاربرد و محبوب در صنعت نرم افزار، به نوعی به عنوان یک استاندارد برای توسعه نرم افزارها شناخته می‌شود.

در نهایت، با توجه به پویایی و انعطاف پذیری بالای سی شارپ و همچنین پشتیبانی گسترده از آن توسط شرکت مایکروسافت، این زبان برنامه نویسی به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ صنعت نرم افزار در دهه‌های گذشته، بدون شک به عنوان یکی از پرکاربردترین و جامع‌ترین زبان‌های برنامه نویسی در صنعت نرم افزار به شمار می‌آید.

در نهایت، مزیت‌های استفاده از سی شارپ به تعداد زیادی است و بسته به نوع پروژه‌ای که قصد دارید، این مزایا ممکن است برای شما مهم باشد. به عنوان یک نوع زبان برنامه نویسی شیءگرا، سی شارپ دارای ویژگی‌هایی مانند ارث بری، پلی‌مورفیسم و جابجایی دیرهنگام است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که سی شارپ به عنوان یک زبان برنامه نویسی انعطاف پذیر، خوانا و قابل توسعه به نظر برسد.

از دیگر مزایای استفاده از انجام پروژه های  سی شارپ می‌توان به وجود محیط پایدار توسعه و ابزارهای بسیاری که برای توسعه پروژه‌های انواع مختلف در این زبان طراحی شده‌اند، اشاره کرد. همچنین، با پشتیبانی فعال شرکت مایکروسافت از زبان سی شارپ، این زبان همیشه بروزرسانی و بهبود یافته است.

در نهایت، با توجه به ویژگی‌ها و مزایای فراوان انجام پروژه های  سی شارپ، این زبان برنامه نویسی به عنوان یکی از پرکاربردترین و جامع‌ترین زبان‌های صنعت نرم افزار، در بسیاری از پروژه‌های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معایب سی شارپ

به طور کلی، هر زبان برنامه‌نویسی مزایا و معایب خود را دارد. برخی از معایب سی شارپ عبارت‌اند از:

پیچیدگی: سی شارپ یک زبان برنامه‌نویسی پیچیده است که برای کار با آن نیازمند مهارت‌های خاصی هستید.
زمان آموزش: یادگیری سی شارپ ممکن است برای برخی افراد طولانی و دشوار باشد. البته، این مشکل در مقایسه با بسیاری از زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر نیست.
منابع محدود: به دلیل اینکه سی شارپ یک زبان نسبتاً جدید است، تعداد منابع آموزشی و ابزارهای پشتیبانی کمتر از برخی از زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر است.
مشکلات کاربردی: برخی از برنامه‌نویسان معتقدند که سی شارپ دچار مشکلات کاربردی است و نیاز به توسعه‌دهندگان با تجربه و خلاقیت بیشتری دارد.
کارایی پایین: در مقایسه با برخی از زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر، سی شارپ به لحاظ کارایی فراوانی دارد، به خصوص در برنامه‌هایی که به بالا رفتن حجم داده‌ها نیاز دارند.
انعطاف‌پذیری محدود: سی شارپ، زبانی است که برای برنامه‌نویسی ویندوز بهینه شده است و در صورتی که نیاز به توسعه برنامه‌هایی با انعطاف پذیری بالا داشته باشید، ممکن است محدودیت‌هایی وجود داشته باشد.
تعداد خطوط کد: زبان سی شارپ، برای برنامه‌نویسی کاربردی‌های بزرگ و پیچیده بسیار مناسب است، اما این به معنای تولید کد بسیار زیاد است. به عنوان مثال، برای نوشتن یک برنامه ساده تحلیل داده با استفاده از C#، به طور معمول باید تعداد خطوط کد بسیار زیادی را نوشت.
هزینه نرم‌افزار: در مقایسه با برخی از زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر، برای توسعه برنامه‌های C# هزینه نرم‌افزار بیشتری در پی خواهد داشت.
تکنولوژی مبتنی بر ویندوز: سی شارپ، به طور اساسی برای توسعه برنامه‌های ویندوز طراحی شده است و به همین دلیل، نیاز به یک سیستم ویندوزی برای توسعه دارد. اگر نیاز به توسعه برنامه‌های چندسکویی دارید یا به سیستم عامل‌های دیگر مانند لینوکس علاقه دارید، این محدودیت باعث می‌شود که سی شارپ به عنوان گزینه مناسبی برای شما نباشد.

در کل، سی شارپ یک زبان برنامه‌نویسی قدرتمند و پرکاربرد است، اما برای استفاده از آن نیاز به مهارت‌های خاصی و تجربه کافی دارید. همچنین، قبل از استفاده از این زبان باید نیازهای خود را با دقت بررسی کرده و از مزایا و معایب آن آگاه باشید.

تکنولوژیهای بر بستر سی شارپ

سی شارپ (C#) یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا است که توسط مایکروسافت توسعه داده شده است. این زبان به عنوان یکی از زبان‌های اصلی برای توسعه نرم‌افزارهای ویندوز و برنامه‌های دات‌نت (DotNet) استفاده می‌شود. در ادامه، به برخی از تکنولوژی‌های بر بستر سی شارپ که توسط مایکروسافت ارائه شده‌اند، اشاره خواهم کرد:
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
دات‌نت (DotNet): دات‌نت یک فریم‌ورک توسعه نرم‌افزار است که توسط مایکروسافت ارائه شده است. با استفاده از دات‌نت، می‌توانید برنامه‌های ویندوز، وب سرویسهای وب را با استفاده از سی شارپ توسعه دهید.

ASP.NET: ASP.NET یک فریم‌ورک توسعه وب است که بر بستر دات‌نت قرار دارد. با استفاده از ASP.NET،ی‌توانید برنامه‌هایب پویا و قابل تعامل را با استفاده از سی شارپ توسعه دهید.

WPF (Windows Presentation Foundation): WPF یک فریم‌ورک برای توسعه برنامه‌های دسکتاپ ویندوز است. با استفاده از WPF و سی شارپ، می‌توانید برنامه‌های دسکتاپ باابط کاربری زیبا و پویا را ایجاد کنید.

Xamarin: Xamarin یک فریم‌ورک توسعه نرم‌افزار موبایل است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های موبایل چندسکویی را با استفاده ازی شارپ توسعه دهید. با Xamarin، می‌توانید برنامه‌های اندروید و iOS را با استفاده از یک کد منبع مشترک توسعههید.

Entity Framework: Entity Framework یک ORM (Object-Relational Mapping) است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از سی شارپ با پایگاه داده‌ها ارتباط برقرار کنید. با استفاده از Entity Framework، می‌توانید به راحتی داده‌هاا در پایگاه داده ذخیره و بازیابی کنید.

ASP.NET Core: ASP.NET Core یک نسخه جدید از فریم‌ورک ASP.NET است که بر بستر دات‌نت کور (DotNet Core) قرار دارد. این فریم‌ورک امکان توسعه برنامه‌های وب مقیاس‌پذیر و عملکرد بهتر را دارد .

انواع برنامه های قابل تولید با سی شارپ

با سی شارپ (C#)، که یک زبان برنامه‌نویسی قدرتمند است، شما می‌توانید انواع برنامه‌های مختلف را تولید کنید. برخی از انواع برنامه‌های قابل تولید با سی شارپ عبارت‌اند از:

1️⃣ برنامه‌های دسکتاپ: این نوع برنامه‌ها جهت اجرا بر روی سیستم عامل‌های مختلف مانند ویندوز، مک یا لینوکس طراحی می‌شوند. می‌توانند برنامه‌های کاربردی متنوعی مانند اپلیکیشن‌های مدیریت، برنامه‌های گرافیکی، انواع نرم‌افزارهای شخصی و غیره باشند.

2️⃣ برنامه‌های تحت وب: سی شارپ به خوبی با ASP.NET قابل ترکیب است و می‌تواند برای تولید برنامه‌های تحت وب مانند وب سایت‌ها، نرم‌افزارهای شبکه و سایر برنامه‌های مبتنی بر وب استفاده شود.

3️⃣ برنامه‌های موبایل: با استفاده از فریم‌ورک‌هایی مانند Xamarin یا Unity، می‌توانید برنامه‌های موبایل چندسکویی تحت iOS و Android را با استفاده از سی شارپ توسعه دهید.

4️⃣ برنامه‌های بازی: با استفاده از ابزارهایی مانند Unity یا MonoGame، می‌توانید بازی‌های سه‌بعدی و دوبعدی را با استفاده از سی شارپ برنامه‌نویسی کنید.

5️⃣ برنامه‌های پایگاه داده: با استفاده از فریم‌ورک‌هایی مانند Entity Framework، می‌توانید برنامه‌هایی را تولید کنید که ارتباط با پایگاه‌های داده را مدیریت کرده و عملیات مانند ذخیره، بازیابی و به‌روزرسانی اطلاعات را انجام دهند.

این فقط چند مثال از برنامه‌هایی هستند که می‌توانید با استفاده از سی شارپ تولید کنید. سی شارپ به عنوان یک زبان قدرتمند و چابک، در انواع پروژه‌های برنامه‌نویسی قابل استفاده است.

روش های تجزیه وتحلیل برنامه در سی شارپ

در زبان برنامه‌نویسی سی شارپ (C#)، روش‌های مختلفی برای تجزیه و تحلیل برنامه وجود دارد. در ادامه، به برخی از اصول روش‌های معمول در تجزیه و تحلیل برنامه در سی شارپ اشاره خواهم کرد:

تجزیه و تحلیل الگوریتم‌ها: قبل از نوشتن برنامه، مرحله‌ای است که باید الگوریتم مسئله را تجزیه و تحلیل کنید. در این مرحله،ی‌توانید از روش‌های مختلفی مانند نمودار جریان (Flowchart)، نمودار ساختاری (Structure Chart) و نمودار نیازمندی‌ها (Use Case Diagram) استفاده کنید.

طراحی ساختار داده‌ها: پس از تجزیه و تحلیل الگوریتم‌ها، می‌توانید ساختار داده‌های مورد نیاز برای پیاده‌سازی برنامه را طراحی کنید. در سی شارپ، می‌توانید از ساختارهای داده‌ای مانند آرایه‌ها، لیست‌ها، صف‌ها و صفوف اولویت استفاده کنید.

تجزیه و تحلیل مسئله به کلاس‌ها: یکی از اصول مهم برنامه‌نویسی شیءگرا، تجزیه و تحلیل مسئله به کلاس‌ها است. در اینوش، می‌توانید مفاهیم و اجزای مسئله را به صورتلاس‌ها و اشیاء مدل کنید. سپس با استفادهز ویژگی‌ها و روابط بین اشیاء، برنامه را پیاده‌سازی کنید.

استفاده از الگوهای طراحی: الگوهای طراحی نقش مهمی در تجزیه و تحلیل برنامه‌ها دارند. الگوهایی مانند MVC (Model-View-Controller)، MVVM (Model-View-ViewModel) و Dependency Injection می‌توانند به شما در طراحی و ساختاردهی بهتر برنامه کمک کنند.

استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل: در سی شارپ، می‌توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند اشکال‌زدایی (Debugging)، پروفایلینگ (Profiling) و نظارت بر عملکرد (Performance Monitoring) استفاده کنید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا خطاها و مشکلات عملکردی را شناسای کنید.

فرم ورک های سی شارپ

گزینهعروف و پرکاربرد وجود دارد. در ادامه به برخی از این فریم‌ورک‌ها اشاره خواهم کرد:
ASP.NET (http://asp.net/): ASP.NET (http://asp.net/) یک فریم‌ورک توسعه وب است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده شده است. این فریم‌ورک امکان ساخت وب‌سایت‌ها، وباپلیکیشن‌ها و سرویس‌های وب را با استفاده از زبان C#راهم می‌کند.
Xamarin: Xamarin یک فریم‌ورک توسعه نرم‌افزارهای تلفن همراه است که بر پایه C# و .NET است. با استفاده از Xamarin، می‌توانید برنامه‌های تلفن همراه را برای سیستم‌عامل‌های iOS و Android توسعههید.
Unity: Unity یک فریمورک توسعه بازی است که بر پایه C# و .NET است. با استفادهز Unity، میتوانید بازی‌های سه‌بعدی و دو‌بعدی را برای انواع پلتفرم‌ها ایجاد کنید، از جمله ویندوز، مک، iOS، Android و کنسول‌های بازی.
.NET Core: .NET Core یک فریم‌ورک توسعه نرم‌افزار است کهوسط مایکروسافت ارائه شده است. این فریم‌ورک قابلیت توسعه برنامه‌های وب، برنامه‌های سمت سرور و برنامه‌های تحت ویندوز را با استفاده از C# فراهم می‌کند.
Entity Framework: Entity Framework یک ORM (Object-Relational Mapping) برای زبان C# است. این فریم‌ورک به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا با استفاده از شیءگرا تعامل با پایگاه داده‌ها را ساده‌تر کنند.
این فقط چند نمونه از فریم‌ورک‌های بر بستر C# هستند و هنوز فریم‌ورک‌هاییگری نیز وجود دارند که بر اساس نیازهای خاص شما ممکن است مناسب باشند.

به علاوه، در زمینه فریم‌ورک‌های بر بستر C#، می‌توانید به موارد زیر نیز توجه کنید:
WPF (Windows Presentation Foundation): WPF یک فریم‌ورک برای توسعه برنامه‌های دسکتاپ ویندوز است. این فریم‌ورک امکان ساخت رابط کاربری غنی و پویا را با استفاده از XAML و C# فراهم می‌کند.
Blazor: Blazor یک فریم‌ورک توسعه وب است که توسط مایکروسافت ارائه شده است. با استفاده از Blazor، می‌توانید برنامه‌های وب تعاملی را با استفاده از C# و .NET توسعه دهید.
Nancy: Nancy یک فریم‌ورک سبک واده برای توسعه وب‌سرویس‌ها است. این فریم‌ورک از الگوی معماری RESTful پیروی می‌کند و توسط C# پشتیبانی می‌شود.
Akka.NET (http://akka.net/): Akka.NET (http://akka.net/) یک فریم‌ورک بر پایه الگوی بازیگر است که برای توسعه سیستم‌های همروند و مقیاس‌پذیر طراحی شده است. این فریم‌ورک از C# به عنوان زبان اصلی استفاده می‌کند.
Prism: Prism یک فریم‌ورک برای توسعه برنامه‌های دسکتاپ و موبایل است که بر پایه الگوی MVVM (Model-View-ViewModel) عمل می‌کند. این فریم‌ورک از C# و WPF، Xamarin.Forms UWP پشتیبانی می‌کند.
این فریم‌ورک‌ها تنها چند نمونه از فریم‌ورک‌های بر بستر C# هستند و هنوز فریم‌ورک‌های دیگری نیز وجود دارند که بر اساس نیازهای خاص شماابل استفاده هستند. همچنین، همه این فریم‌ورک‌ها دارای منابع و مستندات جامعی هستنده می‌توانید از آنها برای یادگیری و استفاده بهره‌برداری کنید.

به علاوه، در زمینه فریم‌ورک‌های بر بستر C#،ی‌توانید به موارد زیر نیز توجه کنید:
SignalR: SignalR یک فریم‌ورک برای ایجادرنامههای وب بلادرنگ است. با استفاده از SignalR، می‌توانید ارتباطات دوطرفه و بلادرنگ بین سرویس‌دهنده و مشتریا برقرار کنید.
Dapper: Dapper یک ORMبک و سریع برای زبان C# است. این فریم‌ورک به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا به صورت مستقیم با پایگاه داده تعامل کنند و از قابلیت‌های ORM بهره‌برداری کنند.
NUnit: NUnit یک فریم‌ورک تست واحد برای زبان C# است. با استفاده از NUnit، می‌توانید تست‌های واحد را برای برنامه‌های C#ود ایجاد وجرا کنید.azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
Reactive Extensions (Rx): Reactive Extensions یک فریم‌ورک برای برنامه‌نویسی راکتیو است که بر پایه الگوی Reactive Programming عمل می‌کند. این فریم‌ورک به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد با استفاده از ترکیب و جریان داده‌ها، برنامه‌هایی با واکنش سریع قابل تغییر ایجادنند.
AutoMapper: AutoMapper یک فریم‌ورک برایقشه‌برداری شیء-به-شیء (Object-to-Object Mapping) است. با استفاده از AutoMapper، می‌توانید به طور خودکار و ساده‌تر اطلاعات بین شیء‌هاا منتقل کنید.
این فریم‌ورک‌ها نمونه‌های دیگری از فریمورک‌های بر بستر C# هستند که می‌توانید در توسعه نرم‌افزارهای خود استفاده کنید. همچنین، هر فریم‌ورک دارای ویژگی‌ها، قابلیت‌ها وحدودیت‌هایاص خود است، بنابراین قبل از استفاده از هر فریم‌ورک، بهتر است مستندات و منابع آن را بررسی کنید تا با قابلیت‌ها و محدودیت‌های آن آشنا شوید.

نوشته شده درآموزش csharp, سرویس ها. Tagged as ADO.Net, c++, csharp, Entity Framework, linq, Microsoft Visual Studio, net.C#, visual c#c, visual studio, انجام پروژه c#, انجام پروژه c# c, انجام پروژه برنامه نویسی, انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ, انجام پروژه سی شارپ, انجام پروژه های برنامه نویسی سی شارپ, انجام پروژه های سی شارپ, پروژه csharp, پروژه سی شارپ, پروژه های #c, پروژه های csharp, پروژه های سی شارپ, سی شارپ
نوشته بعدی →
انجام پروژه برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت (Visual Basic.NET)
← نوشته قبلی
انجام پروژه های سی شارپ

پایاپروژه مفتخر است با سابقه 5 ساله در انجام پروژه های سی شارپ ، شما کاربران عزیز  را در انجام پروژه های خود همراهی نماید. بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت همواره هدف ما بوده است. جهت سفارش پروژه خود با شماره تماس حاصل نمایید یا از طریق آی دی تلگرام @paya001 با ما در ارتباط باشید.
پایاپروژه چه پروژه های سی شارپ را می تواند انجام دهد؟

    انجام پروژه ها برنامه نویسی با سی شارپ
    انجام پروژه های کمک درسی با سی شارپ
    انجام پروژه با نرم افزار سی شارپ
    قیمت مناسب انجام پروژه های سی شارپ

سی شارپ چیست؟

سی شارپ یک زبان برنامه نویسی چندمنظوره می باشد. که شامل یکسری دستورات و توابع است. یک زبان عمومی، شی گرا و جز گراست. این زبان توسط شرکت مایکروسافت تولید گردید. و بعدها استانداردهای ISO و ECMA را بدست آورد . بعنوان یک زبان استاندارد تایید شد. این زبان برای ایجاد سیستم عامل های ویندوز در زبان مایکروسافت بعنوان زبان برگزیده معرفی شد. همچنین زبان سیستم عامل های تلفن همراه همچون HTC و نوکیا نیز می باشد. زبان برنامه نویسی سی شارپ بین زبان های دیگر جزو قوی ترین محسوب می گردد. و برنامه نویسان زیادی با این زبان برنامه نویسی می کنند.
ویژگی های زبان برنامه نویسی سی شارپ:

    دارای کتابخانه گسترده و استاندارد.
    استفاده آسان برای مقادیر با داده های متفاوت.
    برنامه نویسی ساده برای مالی ترد ها.
    قابلیت یکپارچه بودن با ویندوز.
    حذف خودکار زباله ها.
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
خدمات پایاپروژه در زمینه سی شارپ :

انجام پروژه های سی پلاس پلاس

انجام پروژه های لینوکس

انجام پروژه های پایتون

انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های php
انجام پروژه های کمک درسی سی شارپ:

سایت پایاپروژه مفتخر است تا با تجربه ۵ ساله خود، بعنوان سایت معتبر در زمینه انجام پروژه ها به فعالیت خود بپردازد. ما سعی داریم تا پروژه ها را با قیمت مناسب به همراه گزارش عملکرد و آموزش به شما عزیزان ارائه دهیم. تا شما بتوانید کامل مطالب را یاد گرفته و آن را برای اساتید خود ارائه کنید. همچنین در صورت درخواست شما کاربران عزیز میتوانیم فیلم آموزشی از نحوه اجرای پروژه سی شارپ نیز برای شما آماده کنیم. هدف اصلی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد و در این زمینه از هیچگونه فعالیتی کوتاهی نخواهیم کرد.

جهت سفارش پروژه سی شارپ چه باید کنم؟

برای سفارش پروژه سی شارپ خود می توانید از طریق فرم ثبت سفارش در زیر اقدام کرده یا با شماره تماس حاصل فرمایید.
زمان و کیفیت انجام پروژه های سی شارپ چه مدت است؟

بحث زمان در انجام پروژه های سی شارپ شما عزیزان مسئله مهمی است. به همین دلیل سایت پایاپروژه با توجه به زمان درخواستی شما سعی دارد تا کمترین زمان ممکن را برای انجام پروژه تان در نظر بگیرد. نکته مهمتر اینکه کیفیت در انجام پروژه های سی شارپ همواره هدف اصلی گروه پایاپروژه می باشد. پس اطمینان داشته باشید که متخصصان ما در این زمینه حساسیت کافی داشته و نهایت تلاش خود را در این امر دارند.
به چه صورت از انجام پروژه سی شارپ مطمئن شوم؟

کیفیت بالای تیم پایاپروژه باعث شده تا مشتریان عزیزمان نیز به ما اطمینان داشته باشند. و بدون نیاز به سایت های دیگر پروژه خود را به ما بسپارند. اگر شما تا بحال تجربه همکاری با سایت ما را نداشته اید، پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده به ما اعتماد کنید و پروژه سی شارپ خود را به ما بسپارید. تا شاهد موفقیت پروژه تان باشید.
نمونه پروژه های انجام شده سی شارپ:

پایاپروژه تاکنون تعداد زیادی از پروژه های سی شارپ را انجام داده است. جهت مشاهده نمونه هایی از پروژه های سی شارپ به لینک نمونه پروژه های سی شارپ مراجعه نمایید.
راه های ثبت سفارش پروژه سی شارپ:
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
1-  ثبت سفارش از طریق پر کردن فرم سایت:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.